SIS AGP-grafikkort
Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-01-01 21:32

Hej!

Mit dyre Matroxkort er gået til reparation, men jeg kan selvfølgelig ikke bare
sidde og vente på det blev færdigt, så jeg købte lige et meget billigt skærmkort
ved navn SIS 6362 AGP. Jeg regnede bare med at der var drivere til Windows, så
jeg blev meget positivt overrasket over at der sørme også var en OS2-folder på
cd'en.

Nu er problemet bare, at information/vejledning er der intet af, men der er tre
underfoldere: DBCS.30, SBCS.21 og SBCS.30

Er der nogen her som kender sådan et kort og/eller som kan forklare hvad
forskellen på de tre foldere er? Jeg har prøvet sådan hist og pist, men jeg
ligger stadig i med en 600x800 opløsning og det ser altså forfærdeligt ud.

Hilsen
Knud

Fra : Morten, Marc, Carl-E~

Dato : 12-01-01 14:18

> Nu er problemet bare, at information/vejledning er der intet af, men der er tre
> underfoldere: DBCS.30, SBCS.21 og SBCS.30

Prøv med SBCS.30 (singelbyte chararacter set) til 3.0 hvis jeg må gætte, da du jo
næppe kører japansk.

/Morten