Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:
> Min iBook mistede mere eller mindre lyset i displayet for en uges tid
> siden. Heldigvis er den stadig under garantien, og indtil nu må jeg sige
> at jeg sidder med en fornemmelse af at et enormt checket system tager
> hånd om den.
Det er simpelthen så smart nu om dage. Jeg kom til at revne skærmen på
min Palm, som ellers er under garanti. Den dækker bare ikke revnede
skærme. Jeg kunne slå reparationsprisen op på nettet, og konstatere, at
det ikke kunne betale sig. Jeg kunne til gengæld sende min Palm ind og
få 25 % rabat på en ny. Jeg var meget imponeret over det elektroniske
system. Jeg tænker på, når man går ned med en defekt kaffemaskine eller
et kamera til en forhandler og får lovning på en pris om to-tre uger og
derefter må rykke flere gange. Og hvor de måske tager kr. 800,- bare for
at give et tilbud på en reparation.
Forsendelserne er også imponerende. Jeg bestilte en taske til
min nye Palm i Spanien torsdag morgen kl. 8. Fredag eftermiddag kl. 16
kom der en stor lastvogn fra TNT med tasken. Det er sandelig hurtigt.
Især når jeg ville have tasken uden clips, hvilket skulle tage 10 dage,
og når jeg fik en e-mail fra firmaet torsdag lige efter min bestilling
om, at da det var en ny model, ville de være 15 dage om at levere.
<
http://www.pielframa.net>
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark