Mensys.nl og VACPP 4.0
Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-01-01 00:51

Hmmmmm!!!

VisualAge C++ V4 Prof. OS/2 and WinNT US Acadamic - 4.54 /
4.26 $

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Reality Bites!

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-01 08:25

Den Tue, 9 Jan 2001 22:51:02 skrev "Peter Jespersen"
<flywheel@worldonline.dk>:

> VisualAge C++ V4 Prof. OS/2 and WinNT US Acadamic - 4.54 /
> 4.26 $

Det lyder umiddebart som en fejl, selvom det ville være fedt.
Har du kontaktet Mensys?

Allan

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-01-01 12:27

Den Wed, 10 Jan 2001 07:25:26 skrev aj@no-svendts-spam.dk (Allan
Jensen):

> Det lyder umiddebart som en fejl, selvom det ville være fedt.
> Har du kontaktet Mensys?

Jeg har selv kontaktet Mensys, som svarede:

---
The price is correct. Please collect as many orders as you want and we
can
combine the shipping.
---

Er der andre end mig, som er interesserede?

Allan

Fra : Knud

Dato : 10-01-01 20:09

Til den pris kan vil ikke andet være interesseret.

Har kun afholdt mig pga. shipping cost.

Men et fælles køb ville være fint.

Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-01-01 21:36

On Wed, 10 Jan 2001 20:09:24 +0100, Knud wrote:

<snip>

>Har kun afholdt mig pga. shipping cost.

Mon ikke at det er sådan at du ikke får de 8500siders manualer
med, der medfølger til den "rigtige" udgave....hvilket lidt
minimerer omkostningerne....

>Men et fælles køb ville være fint.

Absolut!

Hvilken type studiekort plejer at kvalificere en til sådan et
foretagende ???

Mine planer gik nemmerlig totalt i vasken til dette
forårssemester, så det er kun et Åben Uddannelses studiekort til
en gang Systemprogrammering jeg kan vifte med....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
At least I have a positive attitude about my destructive habits.

Fra : Knud

Dato : 11-01-01 20:28

Hej

Jeg har "hørt" at begrebet student behandles ret fleksibelt så mon ikke
det går.

Mvh.
Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-01-01 22:02

On Thu, 11 Jan 2001 20:27:35 +0100, Knud wrote:

>Hej
>
>Jeg har "hørt" at begrebet student behandles ret fleksibelt så mon ikke
>det går.

Forhåbenligt

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Cuidado, hay Llamas!

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-01-01 15:33

On Thu, 11 Jan 2001 20:27:35 +0100, Knud wrote:

>Hej
>
>Jeg har "hørt" at begrebet student behandles ret fleksibelt så mon ikke
>det går.

Og du har ganske ret...
For en sikkerheds skyld hev jeg fat i Mensys og fik følgende
tilbage:

"We do not need any proof. So any study is fine (or having a
family member that is studying,going to school, planning a
study, etc.)

Faktisk vil jeg kalde det mere end bare "ret fleksibelt"

Så hvis det har holdt nogen tilbage.....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Money talks, just kidding-it doesn't really. - Forrest Gump

Fra : Allan

Dato : 13-01-01 02:08

On Fri, 12 Jan 2001 13:33:01, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> "We do not need any proof. So any study is fine ....
.... planning a study, etc.)

Det lyder næsten som om, at hvis man planlægger at tage et PC-kørekort,
så er man berettiget ? Eller hvad med at selv-studere C++ programmering ?

Jeg fandt ikke lige ud af - indeholdt dette tilbud osse al den skriftlige
dokumentation ?

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-01-01 15:47

On Sat, 13 Jan 2001 01:07:54 GMT, Allan wrote:

>.... planning a study, etc.)
>
>Det lyder næsten som om, at hvis man planlægger at tage et PC-kørekort,
>så er man berettiget ? Eller hvad med at selv-studere C++ programmering ?

Det lyder som om at Mensys er komplet ligeglade, så et PC
kørekort er sikkert udemærket!

>Jeg fandt ikke lige ud af - indeholdt dette tilbud osse al den skriftlige
>dokumentation ?

Det glemte jeg at spørge om midt i det store røre, har dog lige
rettet op på det og venter på svar.

Men umiddelbart vil jeg sige at de ikke vil inkludere 8500
siders dokumentation (Manualer til miljøet og VB, Referencer og
tutorials til disse samt til den understøttede C++ std) i en
akademic pakke. Jeg vil tro at den højst indeholder en
installationsguide.

Men al dokumentation ligger på CD-erne (PS) i 3.0 så mon ikke
også det samme gør sig gældende med 4.0.

Dette nyhedsgruppe hieraki : ibm.software.vacpp.*
Skulle forresten være udemærket.....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
I'm an OS/2 developer...I don't NEED a life!

Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-01-01 17:41

On Sat, 13 Jan 2001 14:47:04 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

Udover CD-Medierne består pakken af en 140 sides Getting
Started, resten af dokumentationen ligger i PS-format på
CD-erne!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
If you break a crumb in half, you now have two crumbs. - (SNL)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-01-01 21:44

In <V1irhTc6EWgn-pn2-ZdTVjRfLGRgO@aj>, on 01/10/2001
at 11:27 AM, aj@no-svendts-spam.dk (Allan Jensen) said:

> [...]
>combine the shipping.
>---

>Er der andre end mig, som er interesserede?

Til den pris må du godt tage en med til mig.

/Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-01-01 09:15

Knud Berggreen wrote:

> Til den pris må du godt tage en med til mig.

Ditto

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Knud

Dato : 13-01-01 10:54

Jeg syntes jeg så en mail fra Allan med liste over bestillinger ?

Hvem kordinerer og bestiller ?

Hvem skal have penge og Snail mail adresse ?

Knud