Opera window.open
Fra : Denn!s H

Dato : 25-10-03 13:01

Hej

Jeg har et script i <head> på en side, scriptet åbner et vindue med en
PDF-fil.
<script language="javascript">newFlyer =
window.open('../udvalg/GulFlyer.pdf','newFlyer')</script>

I Opera virker det også, men browseren åbner ud over vinduet en fane mere,
hvor den prøver at vise pdf-filen med ascii-tegn.

Kan jeg undgå det?

Hilsen
/Denn!s

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 27-10-03 09:55

Denn!s H wrote:

> [...]
>
> I Opera virker det også, men browseren åbner ud over vinduet en fane mere,
> hvor den prøver at vise pdf-filen med ascii-tegn.

Umiddelbart vil jeg sige at det er en indstillings fejl i Opera. Prøv at teste det fra en anden
opera på en anden maskine. Evt. kom med et eksempel så jeg kan teste det med min opera.

Hvis det viser sig at være en generel fejl i opera, kan det være at de kan komme med en løsning
til dig i nyhedsgruppen news.opera.com under plugins

Hintzmannh c",)

Fra : Denn!s H

Dato : 27-10-03 18:52

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
teste det fra en anden
> opera på en anden maskine. Evt. kom med et eksempel så jeg kan teste det

Hej
Jeg har prøvet igen i dag. Nu viser den en fane med en blank side ingen
ascii tegn.
Du kan prøve her
http://www.parkbio.dk/ klik på det gule ikon ved siden af printer ikonet på
Repertoireplanen.

--
Denn!s

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 28-10-03 12:01

Denn!s H wrote:

> Hej
> Jeg har prøvet igen i dag. Nu viser den en fane med en blank side ingen
> [...]

Hej Dennis

Jeg har lige prøvet med min Opera 7.20 til windows og her modtager jeg ikke en blank side med
ascii tegn, men en PDF-fil med de forskellige biograffilm.

Det kan være en indstillings fejl i din opera, så prøv på en anden maskine.

Hintzmann c",)

Fra : Denn!s H

Dato : 29-10-03 10:48

> [...]
> ascii tegn, men en PDF-fil med de forskellige biograffilm.
>
> Det kan være en indstillings fejl i din opera, så prøv på en anden

Hej Martin

Det prøver jeg, tak for din hjælp.

--
Denn!s