Malle gemmer sig!
Fra : Henrik Schwarz

Dato : 12-04-01 07:46

Jeg har lige her for nyligt købt en sugemalle(Xenocare)(tror jeg)og den
gemmer sig HELE tiden inden i et lille slot jeg har i mit akvarium og det er
jo lidt ærgelidt da jeg jo gerne vil kunne se den!!!Hvorfor gør den det og
kan det overhovedet laves om på??

Fra : ole larsen

Dato : 12-04-01 08:04

Henrik Schwarz skrev i meddelelsen <9b3imu$p1v$1@sunsite.dk>...
> [...]
er
>jo lidt ærgelidt da jeg jo gerne vil kunne se den!!!Hvorfor gør den det og

Hanne Bjarnhoff/"snøvlemarie" (?) havde engang en vits om da Hitler
(snotforkønet og stoppet i næsen) kom til Horsens og så bygningerne af
statsfængslet og pegede og sagde :" Der nigger mit snot ".
Måske har din malle det sådan - mange af dem foretrækker et godt optisk
skjul.

Ole

Fra : Torben

Dato : 12-04-01 10:01

Hej
Maller er nataktive, derfor vil du ikke se så meget til dem.

Mvh

Torben

Fra : Henrik Schwarz

Dato : 12-04-01 10:48

"Torben" <nope@nope.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Maller er nataktive, derfor vil du ikke se så meget til dem.
>
> Mvh
>
> Torben

ØV ØV ØV

Fra : Michael Sørensen

Dato : 12-04-01 23:05

Jeg så ikke mine Ancistrus maller i 1-2 måneder, men nu befinder de sig godt
og jeg kan faktisk finde mindst 1 af de 2 hele tiden.

Mvh. Michael