Kabelkrydser med han og hunstik
Fra : RoceKiller

Dato : 12-04-01 02:00

Jeg ville høre om man kunne købe en tiningst der krydsede et TP/UTP
kabel. Det skal ikke være en ting hvor man kan sætte to kabler i og så
krydser den. Det skal være en ting med et hunstik i den ene ende og et
hanstik i den anden ende, gerne med lidt kabel. Det samme som hvis det
var et TP kabel, bare med et hunstik i den ene ende.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 12-04-01 12:26

> [...]
> hanstik i den anden ende, gerne med lidt kabel. Det samme som hvis det
> var et TP kabel, bare med et hunstik i den ene ende.

Det virker ihvertfald hvis man selv bygger den, så der må da også være nogen
der har fået den idë at sælge dem.

Fra : RoceKiller

Dato : 13-04-01 19:33

On Thu, 12 Apr 2001 13:25:39 +0200,
". .. -_ --__--- RDX ---__-- _- .. ." <rdx@worldonline.dk>
used 11 lines to tell us:

>Det virker ihvertfald hvis man selv bygger den, så der må da også være nogen
>der har fået den idë at sælge dem.

Det vil jeg også skyde på, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen.
Hvilket værktøj bruger du til at lave den?

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Praying is spiritual masturbation."

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 14-04-01 07:46

> Det vil jeg også skyde på, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen.
> Hvilket værktøj bruger du til at lave den?

En tang til at samle stikkende med, 2 stik, et han og et hun og en stump
ledning.

Mvh Lasse

Fra : RoceKiller

Dato : 15-04-01 21:58

On Sat, 14 Apr 2001 08:45:53 +0200,
". .. -_ --__--- RDX ---__-- _- .. ." <rdx@worldonline.dk>
used 13 lines to tell us:

>En tang til at samle stikkende med, 2 stik, et han og et hun og en stump
>ledning.

Hmm, hvor kan man købe sådan hogle han og hun stik til at samle? Skal
man bruge en speciel tang? Hvor kan man købe løs netværks ledning? Og
hvad hedder sådan noget ledning?

Puha, det var en masse spørgsmål, håber du har tid til at svare på dem.

Greetings
RoceKiller

Fra : Martin Jensen

Dato : 13-04-01 09:48

> [...]
> hanstik i den anden ende, gerne med lidt kabel. Det samme som hvis det
> var et TP kabel, bare med et hunstik i den ene ende.

kabelbiksen.dk (har jeg hørt i denne sammenhæng)

og

Data Discount i Aalborg (hvor jeg selv købte mine)

/Martin

Fra : RoceKiller

Dato : 15-04-01 21:58

On Fri, 13 Apr 2001 10:48:12 +0200,
"Martin Jensen" <nize@mail.dk>
used 16 lines to tell us:

>kabelbiksen.dk (har jeg hørt i denne sammenhæng)
>og
>Data Discount i Aalborg (hvor jeg selv købte mine)

Jeg fulgte med i den diskution, men det var om en dims med to hunstik.
Jeg her været inde på de nævnte siden, men har ikke kunne finde hvad jeg
søgte.

Greetings
RoceKiller

Fra : Dovenlas

Dato : 16-04-01 10:38

"RoceKiller" <RoceKiller@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> RoceKiller
>
> --
> {E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}

Hej

Du kan få det hele hos Brinck elektronik ved isralsplads i KBH. Tangen
koster 169 kr, og stik fra 2-3 kr, kabel hedder ex UTP Categori 5. koster
ikke noget videre hvis du bare skal bruge en halv meterr eller ligende.

Mvh

Dovenlas

Fra : RoceKiller

Dato : 18-04-01 15:35

On Mon, 16 Apr 2001 11:38:24 +0200,
"Dovenlas" <Dovenlas@hotmail.com>
used 43 lines to tell us:

> [...]

>koster 169 kr, og stik fra 2-3 kr, kabel hedder ex UTP Categori 5. koster
>ikke noget videre hvis du bare skal bruge en halv meterr eller ligende.

169,- for en tang? er det en speciel en, eller kan man bruge en
anmindelig en? Har Brinck elektronik en hjemmeside?

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Intet viser tydeligere en mands karakter end det, han ler ad."

Fra : Kim Jensen

Dato : 18-04-01 10:45

On Thu, 12 Apr 2001 02:59:46 +0200, RoceKiller <RoceKiller@trashcan.dk> wrote:

> [...]
>hanstik i den anden ende, gerne med lidt kabel. Det samme som hvis det
>var et TP kabel, bare med et hunstik i den ene ende.

Kan bl.a. købes hos undertegnede.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data