pc baseret telefonsvarer systemer
Fra : Morten Damgaard

Dato : 30-10-03 20:34

Hej,

Er der nogen der har erfaring med pc baseret telefonsvarer systemer?

Jeg leder efter et program der kan besvare opkald baseret på kalderens tlf.
nummer og tidspunktet på dagen. Dvs tysk til +49/+41 numre, dansk til
+45/+46 etc. Efter kl. 16 for tyske opkald dette svar, engelske et andet.
Jeg har kun set ivm på www.nch.com.au/ivm/ men det kan jeg ikke få til at
virke. Men der må da være andre der har samme behov.

Mvh

Morten Damgaard

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-10-03 21:41

"Morten Damgaard" <mjd@akasel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kun set ivm på www.nch.com.au/ivm/ men det kan jeg ikke få til at
> virke. Men der må da være andre der har samme behov.

F.eks. http://www.voxtron.com

Mvh
Thomas
www.FaxShop.dk

Fra : Morten Damgaard

Dato : 31-10-03 19:47

Ok, der er altså ingen vej udenom et prof kort, men det er jo det ivm også
skriver.

/Morten