Produktionsvirksomheder i Torino-området
Fra : Hans volkemann

Dato : 30-10-03 19:11

Hej

Er der nogle af jer, der kender de mest kendte produktionsvirksomheder i
Torino-området?

Mvh
Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-10-03 19:14

Hans volkemann wrote:

> Hej
>
> Er der nogle af jer, der kender de mest kendte produktionsvirksomheder i
> Torino-området?

Produktion af hvad?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået

Fra : Hans volkemann

Dato : 30-10-03 21:08

Det er ikke særlig vigtigt. Nævn bare de største

Fra : morten sorensen

Dato : 30-10-03 21:35

Hans volkemann wrote:

> Hej
>
> Er der nogle af jer, der kender de mest kendte produktionsvirksomheder i
> Torino-området?

Fiat ?

--

morten sorensen

Fra : Hans volkemann

Dato : 30-10-03 21:36

Ja det er også den eneste jeg kender, men det kunne være godt hvis jeg
kendte fler, da jeg muligvis skal arrangerer studietur dertil

Fra : morten sorensen

Dato : 30-10-03 22:00

Hans volkemann wrote:

> Ja det er også den eneste jeg kender, men det kunne være godt hvis jeg
> kendte fler, da jeg muligvis skal arrangerer studietur dertil

På yahoo har jeg fundet et par stykker :

http://www.pneumofore.com/ og http://sappino.com/indexK.htm

--

morten sorensen

Fra : Hans volkemann

Dato : 30-10-03 22:31

Tak skal du have. Hvilke ord søger du med??

Fra : morten sorensen

Dato : 31-10-03 09:06

Hans volkemann wrote:

> Tak skal du have. Hvilke ord søger du med??

Jeg gik simpelthen bar e ind på www.yahoo.com og valgte Countries ->
Italy -> Turin ->

Men der er ikke mere. Det kan dog være der er en italiensk Jubii-agtig
portal. Der står formodentligt mere end 2 virksomheder.

--

morten sorensen

Fra : Nico de Jong

Dato : 31-10-03 12:05

> [...]
>
> Men der er ikke mere. Det kan dog være der er en italiensk Jubii-agtig
> portal. Der står formodentligt mere end 2 virksomheder.

´Mon du ikke skulle søge med det italienske navn, Torino ?

Nico

Fra : morten sorensen

Dato : 31-10-03 12:12

Nico de Jong wrote:

> ´Mon du ikke skulle søge med det italienske navn, Torino ?

Jeg søgte ikke - men var inde på det amaerikanske yahoo-site - og der
står 'Turin', ikke 'Torino'.

Man kunne eventuelt osse søge i Piedmonte-provinsen.

--

morten sorensen