Engros personlig pleje o.l.?
Fra : Ken Schultz

Dato : 30-10-03 12:03

Hej

Jeg er på udkig efter varer til videresalg indenfor områderne:

- personlig pleje
- hygiejne
- toilet og køkkenartikler
- vask og rengøring

Men jeg har lidt svært ved at finde firmaer som sælger disse varer engros.

Der er selvfølgelig de enkelte producenter, men der skal vi nok bestille et
stort antal for at være med.

Jeg har spurgt Metro, men de har ikke et særligt stort sortiment indenfor
disse områder.

Kender I andre firmaer, der sælger disse varegrupper engros?

Hilsen Ken

Fra : Amager Demo

Dato : 02-11-03 22:47

"Ken Schultz" <kschultz@FJERNESmarketinglair.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> disse områder.
>
> Kender I andre firmaer, der sælger disse varegrupper engros?

Amway gør.

Mvh
Niels Christoffersen

Fra : JLC-Handel.dk

Dato : 04-11-03 16:11

Prøv at se her http://www.jlc-handel.dk/hudpleje.php der er ikke så meget
endnu, men der er både en herreserie og børneserie på vej.
Hvis produkterne har din interesse, så mail mig med hvor meget du vil købe
af gangen og så kan vi komme med et uforpligtende tilbud til dig.

--
Venlig Hilsen/Best regards

JLC-HANDEL
Jimmy Lundby Christensen