sækkevogn/vaskemaskine
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-03 16:41

Hej alle

Vi er ved og flytte fra en lejlighed på 2nd sal til hus, jeg har hørt man
kan få en speciel sækkevogn der kører på trapper!?

Er der nogen herinde der ved hvor man lejer/køber sådan en?

plus jeg mangler nogen transport skruer til vaskemaskinen.

Det skal være omkring Århus

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-10-03 08:30

"Mette og René" skrev
> Vi er ved og flytte fra en lejlighed på 2nd sal til hus, jeg har hørt man
> kan få en speciel sækkevogn der kører på trapper!?

Det er sådan een med tre hjul i begge sider. De er
nok bedre til at køre op ad trapper med end nedad.
En alm sækkevogn med store luftgummihjul er faktisk
bedre ned ad trapper. Men man børe være to personer
når man kører den ned.

> plus jeg mangler nogen transport skruer til vaskemaskinen.

Ikke strengt nødvendigt med mindre du har tænkt dig
at sende den med postvæsenet? Hvis den er meget
løs i indmaden, kan du stoppe et par tæpper, lidt styropor
eller boblefolie ned omkring tromlen.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : N I E L S

Dato : 03-11-03 03:28

"Mette og René" <øåæ.øåæ> skrev
> Vi er ved og flytte fra en lejlighed på 2nd sal til hus, jeg har hørt man
> kan få en speciel sækkevogn der kører på trapper!?

Det er nemmere at bære maskinen. Ellers skal man bare også slæbe på
sækkevognen. (Har prøvet det adskillige gange).
N I E L S