Variomagic
Fra : Per Pedersen

Dato : 27-10-03 22:47

Hejsa Alle Gævede kanllert bøller...
Min elskede PGO comet er gået i stå midt på en bro så jeg måtte trække den
5KM (ja det er faktisk meget).
Nok om det...
Efter at jeg ikke har kunnet få den startet igen er jeg begyndt på en mindre
hovede repartion af den hvor jeg nu er kommet til variomagicen, og jeg kan
sige at de har gået 4500KM (jeg aner ikke hvor tit man skal skifte dem), nå
men jeg kan se at de er meget skæve i det det vil sige at de ser ca. sådan
ud \ / tykke for oven og meget tynde for neden....
Kan det være derfor at den ikke vil starte mere, jeg har skiftet tændrør, og
har set efter om den får benzin og olie til tændrøret og det gør den
tændrøret får også en rigtig god gnist.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt..
Hilsen Per

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 28-10-03 06:50

Prøv at skifte rullerne - man siger de skal skiftes for hver ca. 3000km