Styring af medarbejdere...
Fra : Jørgen S

Dato : 27-10-03 15:21

Hej

Jeg er ikke sikker på at dette er den rigtige gruppe.

Jeg søger et program som kan holde styr på medarbejderes arbejdstid. Det
må meget gerne være grafisk baseret så brugeren let kan komme i gang. Efter
det hele er sat op skal brugeren bare kunne hive en medarbejder over på en
arbejdsdag, og "hive" lidt i medarbejderboksen så starttid og sluttid
passer. Så skal man kunne hive forskelligt statistik ou over en given
periode osv.

Findes der sådanne programmer? Eller er beskrivelsen for svær at
forstå/dårligt beskrivet?

--
Jørgen Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 15:47

"Jørgen S" <j_sorensen_mini2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> periode osv.
>
> Findes der sådanne programmer? Eller er beskrivelsen for svær at

Jeg ved heller ikke om det er den rigtige gruppe - men det rigtige program
kunne meget vel være Microsoft Project:

http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/project/

Mvh
Leif Jensen
www.advicecom.dk

Fra : Jørgen S

Dato : 27-10-03 15:57

"Leif Jensen" <leif_SNA_advicecom_PKT_dk> wrote in message
> Jeg ved heller ikke om det er den rigtige gruppe - men det rigtige program
> kunne meget vel være Microsoft Project:
>
> http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/project/

Microsoft Project, virker bare lidt "overkill". Er tale om en lille
virksomhed
med max 3 daglige medarbejder (butik med mange afløsere).

--
Jørgen Sørensen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-10-03 16:10

Jørgen S wrote:

> Jeg søger et program som kan holde styr på medarbejderes arbejdstid.

Søg på Google efter tidsregistrering eller timeregistrering. Så finder du en
masse produkter, som du kan undersøge nærmere.

Nogle af dem er endda gratis at bruge (open source).

Mvh.
--
Jonas Kongslund

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-10-03 17:29

"Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> wrote in message

> Nogle af dem er endda gratis at bruge (open source).

Programmer kan da sagtens være gratis, selvom de ikke er open source?

(jeg har en lille kæphest med at open source ikke altid er lig freeware,
ligesåvel som closed source ikke altid er lig patenteret eller payware).

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-10-03 23:07

Anders Vind Ebbesen wrote:
> Programmer kan da sagtens være gratis, selvom de ikke er open source?

Ja.

--
Jonas Kongslund