hvilken udstødning ?
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 26-10-03 17:42

Hej
Datterens Piaggio Zip skal ha' ny stødning.
Er der nogen der har erfaring med:
Thansen's Technigas til 499,- ?
West import's Proma legal til 499,- ?
Andre forslag ??
Mvh
Jess M

Fra : programmer

Dato : 26-10-03 21:31

> Datterens Piaggio Zip skal ha' ny stødning.
> [...]

Denne her ville være god "Topperformances Powered"
http://www.speed-line.dk/default.asp?site=products&menu=new&type=udstoedning&model=Zip

Fra : KlausB

Dato : 27-10-03 17:47

Hej Jess M
Er det den nye eller den gamle Zip, For jeg mener ikke at udstødningen er
placeret ens på de to modeller, Har selv en af de nye.
Jeg går osse selv og tænker på at købe en ny med lovligt udseende.

Venlig hilsen Klaus

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 27-10-03 21:49

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> placeret ens på de to modeller, Har selv en af de nye.
> Jeg går osse selv og tænker på at købe en ny med lovligt udseende.

Det er den gamle Zip.
I dag købte jeg en Technigas fra Thansen og jeg er IKKE imponeret over
pasformen.
Efter at have bøvlet i 1½ time må jeg konstatere at det øverste bagerste
monteringshul skal flyttes 10- 12 mm til venstre !!
#%¤@ Raaaahsgu !
Mvh
Jess M