Guppy-spørgsmål
Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 24-10-03 08:27

Udskiller en hun-guppy et og andet, lige før hun føder?

Spørger fordi mine hun-guppyer indtil i eftermiddag har kunne svømme
fredeligt rundt. Så pludselig i eftermiddags skete en ændring. Hannerne
gjorde nu ffont mod hunnerne og jagtede dem rundt i hele akvariet. Gør det
stadig. Dog ikke mere med den ene hun, der ved 18-tiden fødte sine unger. De
resterende to hunner forventes også at være med unger. De ser i hvert fald
ud til at kunne eksplodere hvert andet øjeblik.

Lise-Lotte Gerding /Lotte-mor
Fyldepennen.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-10-03 14:02

Lise-Lotte Gerding wrote:
> Udskiller en hun-guppy et og andet, lige før hun føder?

Det ved jeg ikke - men om ikke andet, så "udskiller" hun ungerne - og
det er da dejligt levende foder, så det kan jo godt være dem, de jagter
?

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Jesper Buch

Dato : 25-10-03 12:43

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg ikke - men om ikke andet, så "udskiller" hun ungerne - og
> det er da dejligt levende foder, så det kan jo godt være dem, de jagter

Hvis du ikke ved det hvorfor svarer du så på spørgsmålet ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-10-03 13:10

Jesper Buch wrote:
> Hvis du ikke ved det hvorfor svarer du så på spørgsmålet ?

Fordi der var et bud på hvad hannerne jagter - selvom det ikke er et
stof hunnen udskiller