Dykning i Mexico og Belize
Fra : Kim Henriksen

Dato : 25-10-03 20:18

Jeg skal på ferie i det sydlige Mexico og Belize. Jeg vil derfor meget
gerne have et par tips til nogle gode dykkercentre.

På forhand tak.

Kim

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 28-10-03 15:45

Hej Kim.
I Playa Del Carmen (ca. 60 km syd for Cancun) ligger et dansk-drevet
dykkercenter "Dive-Mike" www.divemike.com
Det er ikke specielt prangende, men det er okay.
Tog selv PADI OWD dér sammen med min søn.

Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 28-10-03 16:16

Hvis du skulle tage til cozumel er der ca. 50 centre.

Henrik

Fra : Søren Arnvig

Dato : 28-10-03 16:56

"Henrik Leegaard Hansen" <hlhansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du skulle tage til cozumel er der ca. 50 centre.

og 1 million amerikanere. Suk

Søren Arnvig