Dive planner til PALM
Fra : Søren Lund

Dato : 24-10-03 14:47

Hej NG. Er der nogen der har erfaringer med D-planner til palm fra GUE?
Eller er der andre gode lignende programmer til palm (evt. freeware ?

Lund

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 24-10-03 14:56

Søren Lund skrev i Message-ID:
<3f992d54$0$69904$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Hej NG. Er der nogen der har erfaringer med D-planner til palm fra GUE?
> Eller er der andre gode lignende programmer til palm (evt. freeware ?

Jeg ved der er andre, eks. DecoWeenie, men der må også være nogle
freeware (måske findes DecoWeenie også i en freeware version).

Så længe de indholder Bühlmann (med gradientfaktorer) er det et fedt
hvad man bruger (dekomæssigt), så brug dine penge på noget andet...

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Stefan N

Dato : 24-10-03 18:17

Fra : Søren Lund

Dato : 27-10-03 07:11

>"Stefan N" <stefan.nilsson@ttelia.com> wrote in message

Hvordan får jeg den registrering???

Lund

Fra : Stefan N

Dato : 27-10-03 15:59

"Søren Lund" <meylundfjerndette@tdcadsl.dk> skrev i meddelandet

> Hvordan får jeg den registrering???
>
> Lund

Det är bara att skicka ett mail till adressen att du vill ha ett
registreringsnummer så är det klart!

Mycket trevligt program!

Stefan

Fra : Thomas Larsen

Dato : 24-10-03 18:07

Der findes en palm udgave af v-planner. Jeg har kun positive erfaringer med
v-planner, men ingen specifikke erfaringer med palm-versionen, da jeg ikke
ejer så fint grej...

Jeg har lagt udgaven på flg. sti:
http://www.jj-technique.com/download-filer/PocketC_rt.zip
WinCE/3.x brugere skulle kunne bruge den direkte.

PalmOS brugere skal først installere MathLib, se evt. nedenstående link:
http://www.radiks.net/~rhuebner/mathlib.html

Husk at skrive tilbage om dine erfaringer!

Venlig hilsen/best regards

Thomas Larsen
www.jj-technique.com
www.actionboat.dk

Fra : AHP

Dato : 24-10-03 19:24

On Fri, 24 Oct 2003 19:07:24 +0200, "Thomas Larsen" <thomas@larsen.dk>
wrote:

> [...]
>WinCE/3.x brugere skulle kunne bruge den direkte.
>
>PalmOS brugere skal først installere MathLib, se evt. nedenstående link:

Smart, så kan man skrive sit eget deko-program

Nå spøg til side: såvidt jeg ved er PocketC en compiler til Palm OS,
hvor det du har uploadet er runtime delen.

Men du har måske også kildekoden til V-Planner ?

Se evt. http://www.orbworks.com

/ahp

Fra : Thomas Larsen

Dato : 24-10-03 22:19

Den originale kode af Erik Baker i FORTRAN ligger her:
ftp://ftp.decompression.org/pub/Baker/VPMDECO%20Fortan%20Source%20Code.txt
Jeg mener også at have stødt på basic og mathematica udgaver...

Venlig hilsen/best regards

Thomas Larsen
www.jj-technique.com
www.actionboat.dk

Fra : ahp

Dato : 25-10-03 10:45

On Fri, 24 Oct 2003 23:19:20 +0200, "Thomas Larsen" <thomas@larsen.dk>
wrote:

>Den originale kode af Erik Baker i FORTRAN ligger her:
>ftp://ftp.decompression.org/pub/Baker/VPMDECO%20Fortan%20Source%20Code.txt
>Jeg mener også at have stødt på basic og mathematica udgaver...

Men ikke noget der kan bruges på en Palm ?

/ahp

Fra : Rene B. Laursen

Dato : 24-10-03 19:49

Hej Søren

Jeg har D-planner på min Palm og det virker super godt. Sammenlignet
med DecoPlanner (også fra GUE med til PC) er der ikke den store
forskel.

Jeg har andre Palm programmer som bruges til dykning. Jeg laver lige
et nyt indlæg vedr. dette.

/Rene