Divelog til Pocket PC.
Fra : Brian Green

Dato : 24-10-03 08:42

Hej NG. Nogen som har gode erfaringer med divelogs til Pocket PC, og i
såfald kan oplyse om hjemmesider med download.

Jeg har brug for en divelog, der kan holde styr på mine dyk - ikke en hvor
jeg kan aflæse dykket i grafer o.a sjovt, for det kan min dykker gamle
dykkercomputer slet ikke overføre til PC.

Venlig hilsen
Brian Green

Fra : Klaus Christensen

Dato : 24-10-03 11:00

Og lige et tillægsspørgsmål:
jeg kan bruge et tilsvarende program til SonyEricsson P800.

KC

--
Klaus Christensen
CMAS***, PADI Divemaster, CMAS og PADI Basic Nitrox.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 24-10-03 16:18

"Brian Green" <brian.green@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan aflæse dykket i grafer o.a sjovt, for det kan min dykker gamle
> dykkercomputer slet ikke overføre til PC.

Jeg har brugt en i mange år, hvor der er struktureret
inddatering af tid, dybde, sted, udstyr, deko, mætning,
plus et felt til noter. Det er også muligt at lave små
tegninger af dykkersteder. Den er rent mekanisk, d.v.s.
den er uafhængig af batteri. Den har desværre ikke interface til
til dykkercomputer, så data overførsel foregår i hånden.
Til gengæld er den sikret mod data tab og samtidig kan
ekstra storage købes meget billigt omkring 10,- kr pr. unit.
Den er fuldt kompatibel med standard tabellen (og de fleste
andre tabeller) og kan også bruges som pre-dive checkliste.

Søren Arnvig

Fra : Søren Arnvig

Dato : 24-10-03 16:24

"Søren Arnvig" <venator@SPAMOFF_get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den er fuldt kompatibel med standard tabellen (og de fleste
> andre tabeller) og kan også bruges som pre-dive checkliste.

uuups, den er jo ikke til pocket PC, Undskyld

Søren Arnvig

Fra : Morten Dall

Dato : 24-10-03 20:48

"Søren Arnvig" <venator@SPAMOFF_get2net.dk> skrev i en meddelelse

> uuups, den er jo ikke til pocket PC, Undskyld

jeg kan høre vi bruger samme model, så absolut den nest drift stabile jeg
har prøvet, og så er den tilmed plat forms uafhænig, man kan både bruge en
pocket PC eller en palm pilot som skrive underlag, og sikkert også en sony
ericson tlf som KC efterlyser

mvh Morten Dall

Fra : Lars Schmidt

Dato : 24-10-03 19:31

Hej.

Prøv dette link.
http://www.dreamdives.org/index2.htm
Programmet hedder SharkPoint, og virker rimelig sejt :)

Mvh

Lars