dreamweaver ver. 4 købes
Fra : Pia J

Dato : 27-10-03 08:44

Nej, egentlig er dette ikke en markedsannonce - jeg ville blot høre, om
nogen har forslag til, hvor jeg får fat i ovenstående? Brugeren skal kun
lave simple tekstrettelser og har derfor ikke brug for og heller ikke
kapital til at købe de nye versioner.

Er den efterhånden gammel nok til at evt. følge med på cd'er fra
computerblade?

Jeg ved godt, hvordan man skaffer en "uatoriseret" version, men det er en
lille forening som skal bruge den og helst vil køre det hele straight.

Er der andre forslag til nemme, billige programmer som ikke er Frontpage og
som ikke laver om på den oprindelige kildekode (som Frontpage)? Hidtil har
problemet været, at mit design hver gang har været smadret på de sider hun
var inde og rette indholdet af.

:Pia

Fra : Jan Hansen

Dato : 27-10-03 09:51

Hejsa

Kan Stone´s webwriter 4 ikke bruges.

--
MVH Jan

Fra : Pia J

Dato : 27-10-03 10:19

"Jan Hansen" <jan.h@rnet.invalid> wrote in message
> Hejsa
>
> Kan Stone´s webwriter 4 ikke bruges.

Den prøver jeg lige at finde - har også fundet et par stykker på tucows.

Findes der nogen på dansk?

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 27-10-03 10:20

> Findes der nogen på dansk?

Glem det - det er Stones jo!

Takker - den checker jeg først.

:Pia

Fra : Torkil Bladt

Dato : 29-10-03 21:04

Pia J wrote:

> Glem det - det er Stones jo!
>
> Takker - den checker jeg først.
>
> :Pia

Stone laver en lille ændring i form af en lille 'reklame' i headeren:

men ellers laver den vist ikke noget om.

MVH
Torkil, Korsør