IE6 problemer
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 25-10-03 14:14

Hej Ng

Pludselig kan jeg ikke åbne nye vinduer ved at trykke shift samtidig med at
jeg klikke på linket. Der kommer en side op, men uden indhold. Når jeg så
klikker på stop knappen, kommer adressen frem i adresselinjen og med en tryk
på enter fungere det fint, men det er en træls omvej. Samtidig har jeg også
problemer med at lytte til radio (dr) det tager lang tid om at kommer frem i
Media Player og DR´s afspiller, virker selv ikke, pga. ovenstående problem.

Jeg har XP pro med alle opdateringer og desuden pop-up Killer installeret.
Problemet er kommet lige pludselig og ikke efter at have nyinstalleret
noget, jo mit virusprogram (Antivir), men det er vel ikke der problemet
ligger, jeg har nemlig prøvet og geninstallere det.

Nogen som har en idé om hvad som er galt?

VH

Jegvan