Browser med integreret "View source"?
Fra : Lars Berg

Dato : 25-10-03 11:56

Er der en "moderne" browser hvor man kan se sidens kildekode samtidigt
med man browser.

Altså uden at skulle trykke "view source", men hvor kildekoden
automatisk dukker op i et panel e.l.
Gerne med frames-understøttelse også.

Fra : Leony

Dato : 25-10-03 18:05

"Lars Berg" <mesterlarsNOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med man browser.
> Altså uden at skulle trykke "view source", men hvor kildekoden

Jeg har fundet denne:
http://www.topshareware.com/BlazingTools-Instant-Source-download-4933.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-10-03 11:34

Lars Berg wrote:

> Er der en "moderne" browser hvor man kan se sidens kildekode samtidigt
> med man browser.

Mozilla (fra www.mozilla.org) kan noget i den stil i form af dens
DOM-Inspector hvor man i et panel i venstre side kan se hvordan siden er
bygget op. Understøtter frames.

--
Med venlig hilsen / Regards
Søren Nielsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-10-03 12:35

Søren Nielsen skrev:

> Mozilla (fra www.mozilla.org) kan noget i den stil i form af
> dens DOM-Inspector hvor man i et panel i venstre side kan se
> hvordan siden er bygget op. Understøtter frames.

DOM-inspector kan også åbnes i et selvstændigt vindue (hvad jeg
foretrækker, fordi det er svært at overskue en side når den
"klemmes" ned til 1/4 skærmbredde)

Opera har i øvrigt også en "Show Structural elements"-mode, hvor
man kan se koderne samtidig med indholdet. Men Operas visning af
koder influerer på sidevisningen - og man kan fx ikke se css-
egenskaber for de enkelte html-elementer.

Mozillas DOM-inspector er guld værd for en webudvikler fordi man
kan se siden som den vises i browseren samtdig med at man kan se
egenskaber for alle objekter på siden.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Berg

Dato : 30-10-03 22:13

On Sat, 25 Oct 2003 12:55:47 +0200, Lars Berg
<mesterlarsNOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>med man browser.
>
>Altså uden at skulle trykke "view source", men hvor kildekoden

Tak til jer der har svaret.
Jeg har dog ikke lige haft tid til at kigge ordenligt på jeres forslag
endnu.