Skærme
Fijala 3554
Hvordan oplever I trailing på VP181s?
Fra : Kasper Garnæs

Dato : 25-10-03 15:47

Hej gruppe,

Jeg har netop fået min VP181s hjem og er gået I gang med at undersøge,
hvordan den klarer sig mht. trailing. Jeg er i gang med at hente Unreal
Tournament 2003, men mens jeg venter smuttede jeg forbi www.tvguide.dk.
Siden har stribet baggrund, og når jeg scroller op og ned, ser det ud som
om, skærmen ikke helt kan følge med.

Jeg har ikke erfaring med andre TFT skærme, og nu har der været snak om
mandagsmodeller, der trailer meget, så jeg ville høre, om det er noget, I
andre også oplever, og som man må acceptere på TFT skærme, eller om jeg har
været uheldig?

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : ehj

Dato : 25-10-03 19:29

> [...]
> mandagsmodeller, der trailer meget, så jeg ville høre, om det er noget, I
> andre også oplever, og som man må acceptere på TFT skærme, eller om jeg

Hvis du kører på VGA indgangen og kun kører 60 hz opdateringshastighed, kan
du sætte denne op på 70-75 hz e.l. Det vil hjælpe. Check din manual. Hvordan
kan du scolle medens du henter UT2003 ? Sådan her ?
http://igloo.its.unimelb.edu.au/Webmail/jokes/msg00166.html

mvh E

Fra : rane

Dato : 26-10-03 16:20

On Sat, 25 Oct 2003 16:47:18 +0200, "Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>Tournament 2003, men mens jeg venter smuttede jeg forbi www.tvguide.dk.
>Siden har stribet baggrund, og når jeg scroller op og ned, ser det ud som

Har oplevet det samme på www.gamespot.com siderne - men det er
simpelthen fordi websiden har en meget stribet baggrund. Tror det vil
vise sig på samme måde på alle fladskærme - så no worries.

Fra : Daniel

Dato : 26-10-03 17:01

> Har oplevet det samme på www.gamespot.com siderne - men det er
> simpelthen fordi websiden har en meget stribet baggrund. Tror det vil
> vise sig på samme måde på alle fladskærme - så no worries.

Jep, det gælder også for min Nec 1860nx.

/Daniel

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-10-03 19:42

Daniel skrev:

> Jep, det gælder også for min Nec 1860nx.

Også her. (Viewsonic VP201s).

Madsen.

Fra : Lars Krag

Dato : 26-10-03 20:08

"Thomas Madsen" skrev i en meddelelse ...

> Også her. (Viewsonic VP201s).

Og også for både min Samsung 172T og min VP201s.....

Nogle sider med "striber" kører bare på den måde når man
scroller mens andre ikke gør.

/Lars

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 27-10-03 09:16

Lars Krag <larskrag@hotmail.com> wrote:

> Og også for både min Samsung 172T og min VP201s.....

Det er jeg mægtig glad for at høre, for jeg er elleres meget tilfreds med
den. Den kører Unreal Tournament 2003, uden jeg kan se den traile - det var
bare ikke det bedste førstehåndsindtryk at få.

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-10-03 20:15

Lars Krag skrev:

> Nogle sider med "striber" kører bare på den måde når man
> scroller mens andre ikke gør.

Jeg mener nu også at jeg har set det på andre sider med stribet
baggrund. Mener endda at det også er set på CRT'en.

Madsen.

Fra : Lars Krag

Dato : 26-10-03 20:37

> Jeg mener nu også at jeg har set det på andre sider med stribet
> baggrund. Mener endda at det også er set på CRT'en.

Sjovt du nævner det, for jeg kunne ha' svoret på at jeg i sin tid testede
det på min Sony G200, og at den gjorde det på de samme sider som
min Samsung gjorde det på. Jeg må prøve det efter på arbejdet i
morgen på en Trinitron monitor.

/Lars

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-10-03 23:20

Lars Krag skrev:

> [...]
> sider som min Samsung gjorde det på. Jeg må prøve det efter på
> arbejdet i morgen på en Trinitron monitor.

Jeg har prøvet at smide www.tvguide.dk over på min FW900 og der er
ingen problemer med flimrende baggrund når man ruller, men jeg er
ret sikker på at jeg tidligere er ramlet ind i sider hvor striberne
flimrede på min FW900. Desværre kan jeg bare ikke huske adressen på
en af disse sider.

Madsen.

Fra : Erik

Dato : 27-10-03 11:08

"Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:bne2du$js7$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Tournament 2003, men mens jeg venter smuttede jeg forbi www.tvguide.dk.
> Siden har stribet baggrund, og når jeg scroller op og ned, ser det ud som

De fleste spil kører udmærket på min vp181s,
bortset fra freedom fighters hvor der er ret meget blurring.

--
Erik

Fra : Mathias

Dato : 27-10-03 16:40

Har lige prøvet demoen af Pro Evolution Soccer 3 på min skærm og det kører
ikke optimalt.