annoncering
Fra : Kim Malmberg

Dato : 23-10-03 21:27

Hej
Ang annoncering, hvad er mest brugt bortset fra annoncer i aviser, jeg
tænker på at sende personlige breve ud som reklame for mit firma, eller
email.
Hvad er jeres erfaringer ?
På forhånd tak

Kim Malmberg
wallebogård

Fra : Palle Bruselius

Dato : 23-10-03 23:20

"Kim Malmberg" <malmberg@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ang annoncering, hvad er mest brugt bortset fra annoncer i aviser, jeg
> tænker på at sende personlige breve ud som reklame for mit firma, eller
> email.
> Hvad er jeres erfaringer ?

Min erfaring er i alt fald, at du ikke skal sende reklamer pr. e-mail med
mindre modtageren på forhånd har bedt om det.
Ellers ryger du lige ind i markedsføringsloven paragraf 6a, der udtrykkelig
forbyder den slags. "Den slags" kaldes også spam. En overtrædelse kan
medføre en mindre eller større bøde, hvis nogen bliver så sure, at de
anmelder dig til Forbrugerstyrelsen/Politiet.
De samme begrænsninger gælder ikke udsendelse af reklamer pr. gammeldaws
fodpost.
Men kontrollér markedsføringsloven.

Palle

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 26-10-03 00:59

Palle Bruselius wrote:

> [...]
> mindre modtageren på forhånd har bedt om det.
> Ellers ryger du lige ind i markedsføringsloven paragraf 6a, der

Det gør sig kun gældende såfremt modtageren er en privatperson.

--
Jonas Kongslund

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-03 12:30

"Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> wrote in message
> Det gør sig kun gældende såfremt modtageren er en privatperson.

Nej!

§ 6 a. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af
elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på
afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og
tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 26-10-03 12:50

"Jesper Brock" <jesper.brock[at]mail.tele.dk> wrote:

> "Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> wrote in message
>
> Nej!

Du har sørme ret. Hukommelsen er ikke hvad den har været...

--
Jonas Kongslund

Fra : Kim Malmberg

Dato : 26-10-03 19:29

Er der nogen af jer der har et link til markedsføringsloven ?
Med venlig hilsen
Kim Malmberg

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-10-03 19:57

On Sun, 26 Oct 2003 19:29:20 +0100, "Kim Malmberg"
<malmberg@email.dk> wrote:

>Er der nogen af jer der har et link til markedsføringsloven ?

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20000069929-REGL

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : JLC-Handel

Dato : 11-11-03 05:50

Dette er nogle ret gode links som jeg selv har fået meget ud af.
http://www.net-tjek.dk/ eller http://www.fs.dk/

Venlig hilsen / Bedst regards
Jimmy L. Christensen
Bliv tændt - www.jlc-handel.dk - Bliv plejet.

Fra : Leonard

Dato : 11-11-03 10:46

"JLC-Handel" <jimmylc@esenet.dk> wrote:

>Dette er nogle ret gode links som jeg selv har fået meget ud af.
>http://www.net-tjek.dk/ eller http://www.fs.dk/

Det er forhåbentligt ikke der du har lært at sende reklamer i
nyhedsgrupper? (Reklamegaver m.m. 03-11-2003 21:59)
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : JLC-Handel

Dato : 27-11-03 10:01

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mvh Leonard http://leonard.dk/
> Det er en muldvarp på motorcykel!
> Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

Hej Leonard

Nej, det er det dog ikke..........-Vi bliver vel alle klogere for hver dag
der går............-Det gælder også mig selv !

Venlig hilsen / Best regards
JLC-Handel
Jimmy L. Christensen
Tel. 20 250 446
Din leverandør af gaveartikler, firmagaver m.m.
Se mere på www.jlc-handel.dk

Fra : Leonard

Dato : 27-11-03 15:11

"JLC-Handel" <jimmylc@esenet.dk> wrote:

>Nej, det er det dog ikke..........-Vi bliver vel alle klogere for hver dag
>der går............-Det gælder også mig selv !

Ja, det lader til at det bare var en enlig svipser du lavede lige til
at starte med, jeg har i hvert fald ikke set flere fra din side, så
det er jo meget godt.