3Com router
Fra : Niels Mortensen

Dato : 11-04-01 20:49

Hej ng

Jeg har en 3Com 3C891 ISDN router og har det problem at en gang
imellem fryser forbindelsen. Den kan som regel genoprettes ved at
resette routeren men det er ikke en holdbar løsning. Når der er
forbindelse er den stabil og OK.
Har nogen været ude for noget lignende ?

M.v.h.
Niels Mortensen

Fra : Heine Jeppesen

Dato : 12-04-01 21:14

> [...]
> resette routeren men det er ikke en holdbar løsning. Når der er
> forbindelse er den stabil og OK.
> Har nogen været ude for noget lignende ?

Yep, min dræber også forbindelsen kort tid efter et ind/udgående
telefonopkald, på en telefon der kører igennem routeren..
Det er nok efter min erfaring nok bare at slå forbindelsen ned via routerens
webinterfaces eller CLI'en, så kører det igen bagefter...

Jeg havde så vidt jeg husker ikke problemet før jeg opgraderede til den
seneste firmware (6.2.1)

Fra : cjt

Dato : 27-04-01 21:56

> Det er nok efter min erfaring nok bare at slå forbindelsen ned via
routerens
> webinterfaces eller CLI'en, så kører det igen bagefter...

Hvad er en routers CLI egentlig?

Carsten
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-04-01 22:09

Hej "cjt" <cajuth(remove_this)@worldonline.dk>

>Hvad er en routers CLI egentlig?

Command Line Interface

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jakob Færch

Dato : 28-04-01 22:18

In article <g7GG6.65097$o4.5784559@news010.worldonline.dk>,
"cjt" <cajuth(remove_this)@worldonline.dk> wrote:

> Hvad er en routers CLI egentlig?

Command Line Interface - det er det tekst-kommando baserede du typisk
får forbindelse med ved at telnet'e til routeren eller kommunikere med
den via en indbygget management-port i routeren og COM-porten i en pc.

/Jakob