Efterlysning : Matrix 2000
Fra : Work all day

Dato : 23-10-03 15:20

Hej alle sammen.

Kender du også det at man levere vare til en kunde, for så bagefter at blive
brændt af med betalingen

Oftest for et beløb som ikke - undskyld udtrykket - er værd at pudse en
advokat på - men alligevel gnaver det i en !

Jeg er i hverttilfælde blevet det af Matrix 2000, som boede på Middelfartvej
i Odense ( Navn og husnummer kender jeg naturligvis også, men det er sikkert
ulovligt at offenligtgøre dette ). Nu er vedkommende flyttet, telefonen
lukket og mobilnummeret er et taletidskort. Cvr registeret har ham
registeret som hemmelig, efter hans ønske, og kan derfor ikke henvise til
hans nye adresse !

Nogen forslag til hvordan man selv = billigt (gratis ) kan finde frem til
ham ?

Mvh

Kim Larsen

Fra : Johnt

Dato : 23-10-03 16:06

> Nogen forslag til hvordan man selv = billigt (gratis ) kan finde frem til
> ham ?

Fundet på www.cvr.dk - har du prøvet denne adresse:

CVR-nr.:
25-23-18-80 Startdato: 14.04.2000 Ophørsdato: 30.09.2000

Navn:
Matrix 2000

Adresse:
Højvang Nord 76
6580 Vamdrup

Telefon:

Fax:

E-mail:

Virksomhedsform:
30 - Interessentskab

Hovedbranche:
524865 -

Antal Ansatte:
-

Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 23-10-03 17:56

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

> Fundet på www.cvr.dk - har du prøvet denne adresse:
>
> CVR-nr.:
> 25-23-18-80 Startdato: 14.04.2000 Ophørsdato: 30.09.2000

> [...]

JA, det ku man tænke sig - en jyde!!!!

Bæ9

Fra : Me & my pc.

Dato : 23-10-03 19:18

Hvordan hulen fandt du det ?

Da jeg lavede opslaget, fik jeg bare blanke felter !

Kim

PS. Tak