Skærme
Fijala 3554
Pixelfejl
Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 21-10-03 16:31

ØV!! Lige modtaget min Viewsonic VP171b og så er der sgu en pixelfejl.
Hvordan står det til men returnering/reklamation?
Jeg mener selv at der skal være min. 4 pixelfejl på min model før de vil
opretten en RMA.
Hvad så med alm returnering af varen som om jeg bare har fortrut købet?
Jeg har handlet hos http://www.proshop-direkte.dk og her ser det ikke
umiddelbart ud til at man kan fortryde købet. Men er der ikke en generel
internethandelslov der giver mig denne ret??

Håber der er nogle der kan hjælpe mig på dette område..

Hilsen
Lasse Ramsgaard, Århus

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-10-03 16:42

"[8000] Lasse Ramsgaard" <ramsgaard@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> internethandelslov der giver mig denne ret??
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig på dette område..

Som jeg ser det er det en ren postordre biks, hvilket betyder du er
beskyttet af 14 dages returret, de skriver her:
http://www.proshop-direkte.dk/Privatterms.aspx under §11 at du har 14 dages
returret.

Dog skriver de at man ikke må åbne pakken, men den går vist ikke ved
fjernsalg, mener du er i din gode ret til at inspicere varen, og her er du
nødt til at åbne din pakke. Her er der sikkert nogle der kan henvise til de
rigtige paragraffer.

Men med disse betingelser ville jeg returnere og handle et andet sted.

Mvh.

Kim

Fra : Kim Hansen

Dato : 22-10-03 16:29

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote in message

> [...]
de
> rigtige paragraffer.
>
> Men med disse betingelser ville jeg returnere og handle et andet sted.

Man må da vist også prøve varen, da man normalt har den mulighed i en fysisk
butik.

--
Kim Santos Hansen
Kim.hansen@pc.dk