Skærme
Fijala 3554
Jeg købte en Philips 170S4 TFT
Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 21-10-03 06:06

El-giganten til 3299,-
Den er lige sat 500,- kr. ned.

Jeg testede den igår med diverse spil, og jeg kunne ingen problemer
se i den. Andet end hvis man syntes det er et problem, at farverne og
billedet blev
MEGET bedre

--
/ Philip T. Frederiksen
( fjern "dyret" i min mail adresse )

www.ale.dk - Medlem nr. 6152

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 21-10-03 16:38

Jeg går og overvejer at købe den, hvad er responstiden, og hvilket panel er
der i den?
Er det virkeligt IPS som der står på prad.de ?
Mvh.
Christian

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 22-10-03 10:14

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
er
> der i den?
> Er det virkeligt IPS som der står på prad.de ?

Der står jeg sq af Christian

Aner ikke hvad du snakker om med panel og IPS......

Responstiden står til >25ms på hjemmesiden, hvad den rent faktsik er
ved jeg ikke. Men har spillet Counter Strike, UFO - AM og Colin McRae 3
og jeg kan ikke mærke forskel fra min 19" IBM P96 til den nye TFT

/Philip

ps. jeg vil med glæde svare på dine spørgsmål, hvis du kan forklare/fortælle
hvad eller hvor jeg kan se det

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-10-03 12:10

Ok, fair nok
Panelet er selve hardwaren i skærmen, altså alle pixels'ne så vidt jeg har
forstået, jeg har læst mig til at IPS paneler skulle være bedst, men ikke
findes i 17" skærme, men så læste jeg at Philips opgiver denne skærm til at
have IPS panel, og ville høre om du kan bekræfte det.
Men pyt skidt jeg tror jeg køber den, det vigtigste er at den kører spil
flydende.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-10-03 15:43

> [...]
> have IPS panel, og ville høre om du kan bekræfte det.
> Men pyt skidt jeg tror jeg køber den, det vigtigste er at den kører spil

Det er IKKE IPS panel, da det ikke eksisterer i 17' endnu - så med mindre
skærmen er SPRITNY så er det ukorrekt.
Der må være tale om enten PVA,MVA eller TN+ panel.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-10-03 18:45

Det er vist en helt ny model, på prad.de står at den har IPS panel.
http://www.prad.de/guide/screen553.html

Mvh.
Christian

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-10-03 15:45

Hvilken farve er skærmen ?

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 23-10-03 07:27

> Hvilken farve er skærmen ?
> Mvh.
> Christian

Min er sort.
Men i går havde jeg problemer, da jeg spillede CS. Men efter at
der forleden dag ingen problemer var, regner jeg med at det var mit
net der var ustabilt.
Jeg vender tilbage når jeg har mere info.

/Philip

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 28-10-03 06:20

> [...]
> der forleden dag ingen problemer var, regner jeg med at det var mit
> net der var ustabilt.
> Jeg vender tilbage når jeg har mere info.

Sorry for den sene tilbagemelding.

Der er INGEN problemer med skærmen. Forleden dag var det
mit i-net der var ringe......

/Philip

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 28-10-03 14:07

Hej Philip,
Jeg kan vel ikke købe en kopi af den installationscd som følger med til
Philips skærmen af dig?
Jeg købte en demo model uden manual og cd, manualen har jeg fundet på
Philip's hjemmeside, men softwaren kan man ikke hente.