Skæve døre i GRAM køle/fryseskabe ?
Fra : Bjarne

Dato : 20-10-03 19:33

Jeg har lige fået Gram køleskab (KS390) og Gram Fryseskab (FS320),
begge 200cm i ALU.

På begge skabene er dørene pilskæve. Fryserens dør er så skæv, at
skabet er utæt. Hvis man måler mellemrummet mellem døren og skabet i
dørens bagkant, er der hhv. 8mm foroven, 17 mm på midten og 10 mm
forneden.

Er der andre der har set noget tilsvarende ? Der kommer en mand på
onsdag og det kunne være rart at vide hvad andre har oplevet.

Mit umiddelbare gæt er, at Gram har nogle kvalitetsproblemer og at det
måske kan blive svært at få to lige døre til skabene. Hvis det er tilfældet,
kan de få begge retur igen med det samme.

mvh,
Bjarne

Fra : Johnt

Dato : 21-10-03 22:04

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forneden.
>
> Er der andre der har set noget tilsvarende ?

Jeg tror bare at det er hængslerne, der skal justeres. De har ikke været
rigtig monteret fra fabrikken, eller flyttet sig under transport.

Alternativt får du bare monteret to nye døre af Gram. Det plejer ikke at
være noget problem.

Hilsen

Johnt

Fra : Bjarne

Dato : 22-10-03 06:13

In article <3f959ced$0$45328$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "Johnt" <listme@listme.dsbl.org> writes:

> "Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror bare at det er hængslerne, der skal justeres. De har ikke været
> rigtig monteret fra fabrikken, eller flyttet sig under transport.
Nope, det er dørene der er skæve. Det ses helt tydeligt hvis man holder
en retskinne på.

> Alternativt får du bare monteret to nye døre af Gram. Det plejer ikke at
> være noget problem.
Hvis ikke det er et problem at få nye lige døre er jeg en glad mand.
Men hvis det er et mere generelt kvalitetsproblem fra Gram, ville jeg udnytte
min returret med det samme.

> Hilsen
>
> Johnt

Tak for svaret.