Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvad er der galt med min browser (IE)?!
Fra : Mathias

Dato : 20-10-03 19:39

Hej NG.
Her i dag er der sket noget underligt. Jeg kan ikke trykke på nogle links
på nogle websider, som f.eks. søge på Google (både på Google toolbar og på
websiden kan jeg ikke), eller andre hjemmesider.

Hilsen Mathias

Fra : Dan Spares

Dato : 21-10-03 08:18

sikkert ingenting

Fra : .Kody

Dato : 21-10-03 08:46

> [...]
> på nogle websider, som f.eks. søge på Google (både på Google toolbar og på
> websiden kan jeg ikke), eller andre hjemmesider.

Måske Virus/spyware

Hvis du bruger XP, så slet denne fil : c:\windows\system32\drivers\etc\host

..Kody

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-10-03 11:20

On Tue, 21 Oct 2003 09:45:50 +0200, ".Kody" <mgs@email.dk> wrote:

>Hvis du bruger XP, så slet denne fil : c:\windows\system32\drivers\etc\host

Den har jeg også liggende, men hvad er det inden jeg sletter den ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-10-03 11:45

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-10-03 11:53

On Tue, 21 Oct 2003 10:44:51 +0000 (UTC), nospam@direkte.org
(Christian Bohr-Halling) wrote:

>Det har ikke i sig selv noget med virus at gøre. Den sammenlænker blot
>værtsnavne og IP-numre.

Ok, men kan den så bare slettes?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Mathias

Dato : 21-10-03 12:49

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in

> Hvis du bruger XP, så slet denne fil :
> c:\windows\system32\drivers\etc\host

Det er nok spyware, og jeg _har_ omdøbt den, men stadig intet resultat.
Andre gode forslag :) ?

På forhånd tak til alle eksperter, og ellers tak .Kody,
Mathias.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-10-03 12:08

Jesper Hansen, du skrev:

> Ok, men kan den så bare slettes?

Der burde ikke ske noget ved det, men omdøb den til hosts.txt og se
hvad der sker.

Jeg bruger hosts filen som popup stopper, jeg har brugt spybot til
det. http://www.safer-networking.org/

--
Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-10-03 12:19

On Tue, 21 Oct 2003 13:07:39 +0200, Henrik K Hansen
<henrik-k-hansen@despammed.com> wrote:

>Der burde ikke ske noget ved det, men omdøb den til hosts.txt og se
>hvad der sker.

Jeg prøver ...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-10-03 12:31

Jesper Hansen, du skrev:

> Jeg prøver ...

Hvis du vil læse om hosts filen
http://accs-net.com/hosts/what_is_hosts.html

--
Henrik

Fra : Leo.E

Dato : 28-10-03 06:55

Mathias <mathias@nonne.tld> wrote in message news:<Xns941AD21E735E15q738hgq@212.54.64.134>...
> [...]
> på nogle websider, som f.eks. søge på Google (både på Google toolbar og på
> websiden kan jeg ikke), eller andre hjemmesider.

Den nemme måde:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Hvis det ikke virker, så kig her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
Leo