Ram-filer fra DR
Fra : Kim Larsen

Dato : 20-10-03 19:07

Hvordan ser man Nyhedsudsendelser fra DR-online i Ram-format? Hvilket
program bruger man?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-03 19:44

http://europe.real.com/index.html?lang=da&loc=dk
--
Knud

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-10-03 20:19

> http://europe.real.com/index.html?lang=da&loc=dk
> --
> Knud

Tak for det.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Peter

Dato : 20-10-03 21:33

OT - jeg havde engang et program til at rippe audio fra nettet. I navnet
indgik 3 bogstaver .... og vistnok "stream". Nogen bud ?
PÅ forhånd tak Peter

Fra : Bobber

Dato : 21-10-03 19:48

Kender du en mulighed for at gemme klippene fra DR

Fra : Peter

Dato : 21-10-03 21:44

Jeg er 99% sikker på, at det program, jeg efterlyste kunne rippe i
Realplayer formatet og dermed fra DR's site.
Jeg mistede det desværre i forbindelse med en geninstallation. Programmet
var vist meget populært for 1-2 år siden, - der må da være nogen der har en
bedre hukommelse end jeg : Noget med 3 bogstaver (er jeg rimelig sikker på)
og noget med Stream (er jeg sikker på)
Peter

Fra : Peter

Dato : 21-10-03 21:56

OK - hukommelsen er ikke helt så dårlig - Programmet hed(der)
StreamboxVcrSuite.
Det findes ikke mange steder til DL iflg. Google, men kan findes.
Hvorvidt der er kommet andre - nyere og bedre - ved jeg ikke, men jeg syntes
at mange af
de freeware programmer jeg har fundet ikke er freeware, men versioner af
købeprogrammer, hvor du alene har mulighed for at rippe fx 1 minut.
Peter