'Tidy'
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 20-10-03 15:49

SVJH er ovennævnte 'værktøj' tidligere blevet positivt omtalt her i
gruppen - men hvordan bruger man det egentlig?

På siden

www.w3.org/People/Raggett/tidy/

findes et link til 'online service at W3C', men når jeg kommer til selve
siden:

cgi.w3.org/cgi-bin/tidy

indtaster en URL og klikker på 'get tidy results', får jeg blot besked
om, at jeg ikke har adgang til siden! :(

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Daniel Udsen

Dato : 20-10-03 15:59

Hans Henrik Hansen wrote:

> SVJH er ovennævnte 'værktøj' tidligere blevet positivt omtalt her i
> gruppen - men hvordan bruger man det egentlig?

Det er et prgram man skal hente fra http://tidy.sourceforge.net/
Jeg ved ikke hvodan det fungere under windows/macos-clasic men i en unux
konsol fortæller tidy -h dig hvilke optioner mon ikke det fungere på
samme måde under andre OS'er.

--
Daniel Udsen
Sacred cows make great hamburgers.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 20-10-03 17:08

Daniel Udsen wrote:
> [...]
> Jeg ved ikke hvodan det fungere under windows/macos-clasic men i en unux
> konsol fortæller tidy -h dig hvilke optioner mon ikke det fungere på

Er der nogen, der ved, hvordan det fungerer under Windows (2000)?

--
fjern slet fra mail-adr.
med venlig hilsen

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 09:01

Hans Henrik Hansen wrote:

> Er der nogen, der ved, hvordan det fungerer under Windows (2000)?

læs dog dokumentationen?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 21-10-03 09:14

Thomas Damgaard <tdn@sprex.dk> wrote:
> læs dog dokumentationen?

Det kan man selvfølgelig sige - men nu var det faktisk snarere praktiske
brugererfaringer, jeg var ude efter! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 09:44

Hans Henrik Hansen wrote:

> Det kan man selvfølgelig sige - men nu var det faktisk snarere
> praktiske brugererfaringer, jeg var ude efter! :)

Erhm.... det udtrykker du ellers ikke:
"SVJH er ovennævnte 'værktøj' tidligere blevet positivt omtalt her i
gruppen - men hvordan bruger man det egentlig?"

Du spørger om hvordan man bruger det - den slags er vant til at stå i
manualen/dokumentationen.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 21-10-03 11:21

> [...]
> gruppen - men hvordan bruger man det egentlig?"
>
> Du spørger om hvordan man bruger det - den slags er vant til at stå i

Senere i tråden

spørger jeg så:

"Er der nogen, der ved, hvordan det fungerer under Windows (2000)?"

Og nu spørger jeg: "Er det mon ikke på tide at stoppe videre
pindehuggeri vedr. formuleringen af mine spm.?"

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-10-03 11:43

Hans Henrik Hansen wrote:

> Senere i tråden

> spørger jeg så:
>
> "Er der nogen, der ved, hvordan det fungerer under Windows (2000)?"

Ja, og det ændrer ikke, at svaret ligger i dokumentationen.

Mvh
Thomas Damgaard