XP og IE 6.0 LANGSOM
Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 19-10-03 08:49

Måske har emnet været oppe før men.......

På min kones PC (en gammel compaq P3) køre IE 6.0 meget langsom!!!
Første gang man åbner IE går det op til flare minnutter inden siden er
indlæst.
Og Ja jeg har instaleret Java, og når siden først er inslæst, er tempoet
fint.
Hvis jeg opdaterer siden når den er indlæst første gang, opdateres den på få
sekunder.

Hvad er der galt???

På andre maskiner i huset køre startsiden fint

MVH

Torben

Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 19-10-03 11:35

> Hvad er der galt???

Problemet er løst

Jeg afinstallerede alt Java haløj fra Sun
Derefter fandt jeg en MS WM

Vupti...... hvor svært kan det være?

Torben

Fra : Olsen

Dato : 19-10-03 21:58

[8620] Torben Mondrup wrote:
> Jeg afinstallerede alt Java haløj fra Sun
> Derefter fandt jeg en MS WM

Gjorde jeg også, men så kunne børnene ikke spille de små onlinespil på
nettet.

Hvorfor kan MS WM ikke klare det?

Hvad den mindste version af Sun Java, som ikke absolut skal gemme en
masse hvergang den har været brugt (jar. etc) ?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam