Hej Lars
Jeg véd at de har totalt vildt travlt inde hos Mobilix for tiden
(klart med det tilbud!! ) så jeg tror da nok at jeg lige ville se at få fat
i dem på deres Hotline (80404040 - 4 - 4 ) og klage din nød.
Ellers tror jeg du kommer til at sidde med en død linie på tirsdag...
Find en god film at vente til og trøst dig med at det er et gratis nr......
MVH
Thomas
"ls" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:4X_A6.157$4%2.7018@news.get2net.dk...
>
>
> hej
>
> jeg har fået at vide at min linie bliver konverteret til mobilix´ adsl
> løsning d. 17/4. det er jo meget fint, men jeg har pt. ikke modtaget noget
> modem og der er kun lørdag at løbe på !!!
>
> er der nogle der ved hvordan promte mobilix levere hardwaren i forhold til
> konverteringstidspunktet - eller om der er fosinkelser i forbindelse med
> hardware leveringen....
>
> jeg har bestilt modem.
>
> lars hs
>
>