Erfaringer med jay.net
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 18-10-03 23:16

Ohøj folkens

Jeg vil lige høre om der skulle være nogen af jer der ligger inde med
erfaringer med jay.net, og vil berette derom. Hvis det er tilfældet, vil
jeg gerne høre om hvilke forbindelser de har leveret som erfaringerne
knytter sig til.

M.v.h. Bjarke Rasmussen

Fra : Anon

Dato : 19-10-03 15:09

> [...]
> erfaringer med jay.net, og vil berette derom. Hvis det er tilfældet, vil
> jeg gerne høre om hvilke forbindelser de har leveret som erfaringerne

Hvornår er jay.net begyndt at udbyde xdsl-forbindelser? Det har de - så vidt
jeg ved - aldrig gjort, ergo er dk.edb.internet.udbydere nok et bedre sted
at spørge...

Anon

Fra : Svend

Dato : 20-10-03 09:08

"Anon" <i@hate.spam.invalid> wrote in message
> [...]
vidt
> jeg ved - aldrig gjort, ergo er dk.edb.internet.udbydere nok et bedre sted

Men du kan jo tage fejl. F.eks. tilbyder de g.shdsl på østerbro.

--
Svend.

Fra : Anon

Dato : 21-10-03 11:39

> vidt
> Men du kan jo tage fejl. F.eks. tilbyder de g.shdsl på østerbro.

Se, det vidste jeg ikke. Derfor skrev jeg også med forbeholdet, "så vidt jeg
ved". Det fremgår nemlig ikke eksplicit af deres hjemmeside (så vidt jeg kan
se). :)
Men g.shdsl har jeg ingen erfaringer med, så jeg trækker mig ud.

Anon

Fra : Svend

Dato : 21-10-03 12:17

> [...]
kan
> se). :)
> Men g.shdsl har jeg ingen erfaringer med, så jeg trækker mig ud.

Næste gang du svarer, bør du overveje for hvis skyld du svarer, og om dit
svar gavner nogen.

--
Svend

Fra : Dorph

Dato : 21-10-03 22:31

> [...]
> erfaringer med jay.net, og vil berette derom. Hvis det er tilfældet, vil
> jeg gerne høre om hvilke forbindelser de har leveret som erfaringerne

En jeg kender har lige fået jaynet, de er vist et helt kollegie som har
fået det. Han er meget utilfreds.....
Når vi f.eks spiller counter-strike pinger han fra 30 til 400ms og det
er konstant hans ping ligger der imellem. Såååe det tyder ikke så godt.
Skal lige siges at han kun har haft det i 3uger.

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 21-10-03 23:22

"Dorph" <Not_my_address@city.dk> writes:

> [...]
> er konstant hans ping ligger der imellem. Såååe det tyder ikke så godt.
> Skal lige siges at han kun har haft det i 3uger.

Ohøj

Kan du evt. uddybe med hvor det kollegie ligger, og hvad det hedder ?

M.v.h. Bjarke Rasmussen