Probs m. Outlook XP
Fra : Mikael Andresen

Dato : 18-10-03 16:52

Hejsa allesammen... Jeg har er problem med mit outlook... det er blevet
frygteligt sløvt.. jeg kan pludselig tælle minutter fra jeg trykker på
knappen til at jeg kan læse mine mails.... jeg har vist 5 - 7 mails til at
ligge i outlook og 30 kontaktpersoner... derfor kan jeg ikke finde ud af hva
der er galt.. alt er opdateret, både windows- og office Xp..... hva er der
galt med det?? Problemet er der selv om min system måler siger at der er
250-300 mb ram fri når jeg starter det..

--
Mvh. Mikael

Husk at fjerne FJERN i min mail-adresse

Fra : pre

Dato : 18-10-03 18:36

Blad tilbage i gruppen, der er flere mulige (og effektive) løsninger selv om
en udrensning af overflødige (TIF) filer nok har en effekt.
pre

Fra : Mikael Andresen

Dato : 18-10-03 19:48

det hjalp med at slå messenger-funktionen fra, men er stadigt langsomt.. hva
var det for nogel filer du snakkede om jeg skulle fjerne..

Fra : pre

Dato : 18-10-03 20:02

Jeg fandt lige den anden:

Close Outlook. Find and rename outcmd.dat to .old. (If using Windows 2000
or XP, you will need to enable searching hidden and system folders.)

Alle andre klager over en langsom Outlook synes løst ved at stoppe den
Messenger Service.

I IE, klik på Funktioner/indstillinger. Derfra kan alle de filer fjernes.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 18-10-03 20:44

det hjalp nu det starter som det skal og kører bare.. mange tak for
hjælpen...