arc@na--- Glyko ernæring ??
Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-10-03 12:42

Hvad er dit svar til deres produkter??
www.healthandlongevity.info
www.glycoscience.com
www.glycoinformation.com

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : arc@na

Dato : 19-10-03 17:15

Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> wrote in
news:jl92pvgvuh1s27afd8qfsstfqfohg54k2n@4ax.com:

> Hvad er dit svar til deres produkter??
> www.healthandlongevity.info
> www.glycoscience.com
> www.glycoinformation.com

Det er vist noget jeg bliver nødt til at sætte mig nærmere ind i. Jeg så på
dine links, og der ser da ud til at være noget dokumentation bag - men hvad
skal det bruges til? Alment kosttilskud, eller terapeutisk?

arc@na
Der er kun 10 slags mennesker:
Dem der forstår binære tal, og dem der ikke gør.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 19-10-03 18:42

On 19 Oct 2003 16:15:12 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com>
wrote:

>Det er vist noget jeg bliver nødt til at sætte mig nærmere ind i. Jeg så på
>dine links, og der ser da ud til at være noget dokumentation bag - men hvad
>skal det bruges til? Alment kosttilskud, eller terapeutisk?

Glæder mig du vil undersøge det, men undre mig du ikke ved noget om
det, men stoler på din vurdering vil være saglig

Skulle efter signe, hjælpe med at folk med astma og mange andre
auto-imune sygdomme skulle kunne undvære deres medicin

Her lidt fra en kolega til mig, han skriver
"Min egen datter har taget glyco nu i 10dage med et mirakuløs
resultat, allerede fra dag 1.og bare 30 min. efter hun havde taget den
første kapsel, hostede hun nogle ordentlige klatter op og derefter har
hun ikke hostet spor mere om natten, det kalder jeg et mirakel, det
er ikke fordi vi ikke har prøvet på at hjælpe hende før - alle mestre
har haft en chance på hende, men intet har tidliger virket ordentligt.
Det er altså bare dejligt at kunne sove om natten i fred og ro istedet
for at skulle op 2 - 5 gange om natten for at hjælpe hende. (har
astma og fødevareintollerence.
Jeg selv har også taget det i 10 dage og mærket en markant bedre
energi, kan nævne at efter 7 timers intens chi kung undervisning er
jeg normalt smadret dagen efter i ben og krop, men i onsdag var der
ikke noget efter sådan en omgang. helt utroligt!"

Men jeg har nogle word dokumenter hvis du sender mig din mail adresse.

---

Fra : arc@na

Dato : 20-10-03 13:41

> Men jeg har nogle word dokumenter hvis du sender mig din mail adresse.

Er gjort.

Fra : Jesper Larsen

Dato : 06-11-03 11:43

Hej Bjarne Krog.
Du spørger angående Glyco-ernæring.
Jeg har modtaget et brev fra Frank Aagaard angående Glyco-ernæring, det har
du sikkert også?
Jeg er selv forhandler af FLPs Aloe Vera produkter, og når jeg læser om
disse sukker stoffer findes de også i Aloe Vera, ja han skriver selv at de
bruger Aloe Vera i produktet,.
Alt det som Frank Aagaard skriver, om de personer som tager Glyco-ernæring
oplever, sker også for de personer som tager Aloe Vera, Jeg tror på hvad
Frank skriver, for jeg tror på at vores kroppe er i stand til at bekæmpe
alle slags sygdomme selv, hvis bare vi får de næringsstoffer som skal
bruges, og lige i de rette sammenhæng. Ingen ved med sikkerhed hvad der skal
til, og derfor tror jeg på, at forskellige ting kan hjælpe kroppen til
selvhjælp.
Noget er godt for nogle, andet er godt for andre, folk skal bare lære at
turde prøve og så mærk efter hvad der er bedst for dem selv.
Det jeg ville var, at jeg ikke ved mere,end hvad Frank skriver jeg kan ikke
læse Engelsk, men jeg tror på at produktet er godt nok, jeg vil ikke prøve
det, for jeg tager selv Aloe Vera
og er meget glad for det, jeg tror at de to produkter kan det samme.
Hvis du høre mere om det vil jeg gerne høre lidt
Med venlig hilsen
Zoneterepeut, Aloe Vera forhandler

Kirsten Larsen
Mail: stenholms@mail.tele.dk

Fra : Bjarne Krog

Dato : 19-11-03 17:08

On Thu, 6 Nov 2003 11:43:27 +0100, "Jesper Larsen"
<stenholms@mail.tele.dk> wrote:

>Hej Bjarne Krog.
>Du spørger angående Glyco-ernæring.

>Med venlig hilsen
>Zoneterepeut, Aloe Vera forhandler
>
>Kirsten Larsen
>Mail: stenholms@mail.tele.dk

Øhhh jeg er først lige blevet ferdig med et stort arangemang med en
Kinesisk proff. i Akupunktur, som jeg har hentet fra Kina, så det er
først nu jeg ser dette

Jeg takker for dit indlæg, men har ikke selv haft tid til at forske
mere i det, men det jeg har nået at gennem se, ser sq da lovende ud,
men jeg kan bare ikke lige den måde det skal forhandles på.

Ud i butikkerne med det så alle og enhver kan få glæde af det siger
jeg, og glyco'erne siger at de spare penge på markedsting ved denne
metode, og det er derfor der skal være en fortjæneste til alle dem der
frembringer denne "kur" til et salg af deres produkter, og det er da
ok, men jeg ville ønske at det var nemmere at få fat i, for det ser ud
til at være en god løsning for mange.

---