Overførsel af mails i outlook efter format~
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 21:34

Jeg har fået ny harddisk, installeret winxp osv., og nu vil jeg gerne have
overført mine gamle mails, kontaktpersoner, regler osv. fra min gamle
harddisk. Jeg bruger Microsoft Outlook.

Umiddelbart synes jeg det ville være mest naturligt at vælge 'importer' i
outlook, men under denne funktion kan jeg kun importere mails osv. fra ANDRE
programmer end outlook.

Er det nogle der kan fortælle mig hvad jeg så skal gøre?

Tak,

Esben

Fra : hcma

Dato : 18-10-03 14:37

"Esben Kolind Laustrup" <esben(a)ezben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ANDRE
> programmer end outlook.
>
> Er det nogle der kan fortælle mig hvad jeg så skal gøre?

Filer -> Importer -> Fra andet program eller fil ->Filen med private mapper
(*.pst)

der ligge det hele.
m v h
HC

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 02:36

Jeg takker mange gange for det gode råd

Esben

Fra : pre

Dato : 18-10-03 14:34

Kopier filen Outlook.pst som indeholder mails m.v. Afhængigt af hvilken
version ligger der en Regel Guide med alle de gamle.
..pst filen placeres i stedet for den nye og Outlook brokker sig lidt.
pre