Så lige den sidste -
Fra : Henrik Rask Mortense~

Dato : 18-10-03 10:19

henrikrask@paradis.dk

Dette er alene en test for at se hvor lang tid der går inden jeg får SPAM
mail og samtidig en test af diverse ANTI.-spam programmer.

I skal få en rapport i gruppen når jeg er frædig med at evaluere og har
fundet en konklusion

mvh
Henrik Rask Mortensen

p.s. ovenstående mailadresser bliver lukket ned, når jeg er færdig, hvorfor
post ikke bør sendes dertil.

Fra : Nic

Dato : 18-10-03 11:19

> Henrik Rask Mortensen

SUK

Fra : MN

Dato : 18-10-03 11:26

"Henrik Rask Mortensen" <henrikrask@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> mail og samtidig en test af diverse ANTI.-spam programmer.
>
> I skal få en rapport i gruppen når jeg er frædig med at evaluere og har

Og du kan ryge i mit kill filter kan du.

MN

Fra : news.tele.dk

Dato : 18-10-03 12:01

Så må jeg ud tisse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-03 16:22

news.tele.dk wrote:
> Så må jeg ud tisse

Hm, det er godt nok første gang JEG ser et news-setup gå på
WC ...

Er det blot det lille memoryleak du skal lave ? eller er det et
stort voldsomt coredump ?

// Hans, der overvejer om det ikke snart er på tide at skride fra
// dk.edb.sikkerhed, og samtidlig undskylder for ikke at sætte FUT.
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-03 14:20

Henrik Rask Mortensen skrev:

>Dette er alene en test

Klage afsendt.

Xfut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan kun læses dér)

--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : torben hansen

Dato : 18-10-03 17:22

hvad er dit formål med at spamme flere grupper med dit lort prøv at bruge
den der hedder TEST er du bare lidt fatsvag ?
th

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-03 20:49

torben hansen skrev:

>hvad er dit formål med at spamme flere grupper

Hvad er *dit* formål?

Dine pjattede og ubehøvlede indlæg er sendt til stort set lige så
mange grupper som Henriks tests.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 18-10-03 19:37

> [...]
>
> mvh
> Henrik Rask Mortensen
>
> p.s. ovenstående mailadresser bliver lukket ned, når jeg er færdig,

HVad tror du test gruppen er til for, det virker ikke som om du er ny på
nettet så du burde vide det

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 18-10-03 19:40

Hvad fanden i helvede bilder du dig ind. Nu ser jeg til min store undren at
du har spammet to grupper til med dine latterlige Test mails.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-03 20:51

B.Ingebrigtsen skrev:

>Hvad fanden i helvede bilder du dig ind.

Hvad fanden i helvede bilder *du* dig ind. Kan du ikke se af de
tidligere svar at du ikke behøver gentage hvad andre allerede har
skrevet?

Fra : Socketd

Dato : 18-10-03 19:47

On Sat, 18 Oct 2003 20:40:14 +0200
"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> wrote:

> Hvad fanden i helvede bilder du dig ind. Nu ser jeg til min store
> undren at du har spammet to grupper til med dine latterlige Test
> mails.

1. Ikke top poste tak
2. Tror han har fatte det nu

mvh
socketd

Fra : Pico

Dato : 18-10-03 20:46

Henrik Rask Mortensen wrote:
> henrikrask@paradis.dk
>
> Dette er alene en test for at se hvor lang tid der går inden jeg får
> SPAM mail og samtidig en test af diverse ANTI.-spam programmer.

Sig mig engang, er der noget i vejen med hovedet på dig, eller har jeg
misforstået noget ?
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-10-03 10:31

On Sat, 18 Oct 2003 11:19:12 +0200, "Henrik Rask Mortensen"
<henrikrask@paradis.dk> wrote:

> Henrik Rask Mortensen

<<plonk.wav>>

-A