Det blev a7n8x - Deluxe
Fra : Allan Didriksen

Dato : 18-10-03 00:20

Lige lidt feedback på mine spørgsmål til gruppen. Jeg købte Deluxe og 2
stænger 256 Mb Pc3200 (400Mhz) og kører dual ram. (Får vist ingen flaskehals
her !!) Desuden bruger jeg to 80 gb Maxtor sata harddiske i et Striped raid
(For hastighed). Grafikkortet blev et Daytona ti 4200 8xagp og 128 mb ram.
Meget fornuft og lidt extravaganca og med diskettedrev og en dvd (Læser)
Rombrænder, blev regningen på ca 7.000,- kr. Jeg regner med at den store
Barton falder i pris og kan opgradere til den når den er betalbar. Det
bedste ved Deluxemodellen - Det har i glemt i jeres råd og vejledning.
LYDDELEN - Woooow. Jeg har et Audigy player - Det kommer ikke i den her pc.
Det er fanme billigt at få så meget lyd for kr 300,- ekstra. Jeg har desuden
set en test - Et eller andet sted på nettet. soundstormtingen er kun
brøkdele efter et Audigy 1 - Så husk lige det !
Men tak for råddene - Selv om at jeg ikke lige fulgte dem !

Fra : Henrik Petersen

Dato : 22-10-03 15:21

"Allan Didriksen" <ad@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Meget fornuft og lidt extravaganca og med diskettedrev og en dvd (Læser)
> Rombrænder, blev regningen på ca 7.000,- kr.

har selv investerede i
Har lige købt
Asus A7N8X Deluxe GD
SATA 160GB HHD 8MB Cache
Safire Radeon 9600 Pro 128MB
54*32*54 CD-R
DVD
AMD Barton 2800+ /333
2*512MB DDR Ram PC3200 Samsung
Midi tover
a-drev
Win XP pro

overvejer en ekstra disk og køre RAID

henrik

Fra : "

Dato : 22-10-03 18:09

Tjaaaa - tjooow, ka' man godt bare "nøjes med" ASUS - er det vel okay.
Dog finder de aldrig mere en "Sponsor" i min tegnedreng. Nhæææ - den hælder
frem for alt andet over til ABIT's fordel. Abit Rules!!!!

John