SUUNTO Dive Manager problem
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 16-10-03 21:48

Hver gang jeg starter min SUUNTO Dive Manager V1.4 kommer der en besked om
at:

"Logbook does not exist!"
E:\Programmer\SDM\Logbooks\Jacob Jørgensen.sdl
Does not exist. Do you want to create it?

og uanset om jeg vælger Ja eller Nej som får jeg samme besked næste gang jeg
starter programmet!

Er der nogen der har en løsning (jeg bruger Win2000Pro som styre system)?

Hilsen

Jacob Jørgensen

Fra : Henning

Dato : 17-10-03 06:14

On Thu, 16 Oct 2003 22:48:16 +0200, "Jacob Jørgensen"
<gismo@12move.dk> wrote:

>Hver gang jeg starter min SUUNTO Dive Manager V1.4 kommer der en besked om
>at:
>
>"Logbook does not exist!"
>E:\Programmer\SDM\Logbooks\Jacob Jørgensen.sdl

^^^^^^^^^^
Mon det er pga. ø'et i dit efternavn det går galt?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-10-03 07:24

"Jacob Jørgensen" <gismo@12move.dk> wrote in message
> [...]
>
> "Logbook does not exist!"
> E:\Programmer\SDM\Logbooks\Jacob Jørgensen.sdl
> Does not exist. Do you want to create it?

Uden at jeg kender en hattefis til programmet - så ville et bud være at der
er mellemrum i dit navn (det har jeg tit set mange programmer ikke kan
forstå og går helt i baglås) eller som Henning er inde på - ø'et i dit navn.
Prøv at forkort det ned til 'JJ' istedet (gerne under 8tegn for at det er
helt idiot sikkert)

/Dennis

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 17-10-03 16:03

Hej Jacob

"Jacob Jørgensen" <gismo@12move.dk> wrote in message
> "Logbook does not exist!"
> E:\Programmer\SDM\Logbooks\Jacob Jørgensen.sdl
> Does not exist. Do you want to create it?

Jeg har lige prøvet efter. Og det er ganske rigtigt ø'et der er problemet.
Filen bliver dog dannet, og du kan evt. vælge at "starte" filen istedet for
programmet, for så virker det.

Sur ræv

--
Jakob Birk Hansen