Skærme
Fijala 3554
philips skærm 107T20
Fra : allan

Dato : 16-10-03 19:17

er der nogen der har erfaringer med philips og deres garanti.

Jeg sidder med en 107t20 17´ skærm hvor der opstået en løs forbindelse
i kablet, dette ned ved pc lige omkring hæftet.

og nu er det så spørgsmålene meder sig, der er såvidt jeg ved 3års
garanti på skærmen , som er produceret oct 2001, men gælder det også
stikket.

skærmen er som sagt produceret oct 2001, men købt nov-dec 2001, hvor
vigtig er kviteringen.

såfremt den ikke er dækket af garanti er der så nogen der ved hvad
en evt udskiftning af kabel vil koste ??

mvh

Allan

Fra : Madsen

Dato : 16-10-03 23:51

On Thu, 16 Oct 2003 20:16:44 +0200, allan <allan.p@post2.tele.dk>
wrote:

> [...]
>vigtig er kviteringen.
>
>såfremt den ikke er dækket af garanti er der så nogen der ved hvad
>en evt udskiftning af kabel vil koste ??

Om stikket er dækket af garantien ved jeg ikke, men det burde det
vel være. Det er jo en del af skærmen.

Jeg har også en Philips skærm og den fik nogen problemer for et
halvt år siden, da den var ca to et halvt år gammel.

Jeg ringede til Philips, beskrev problemet og fik et RMA nummer.

4 dage senere kom en fragtmand med en ny skærm magen til den
gamle. Han fik så min skærm, RMA nummeret, samt en kopi af min
kvittering fra butikken.

Kvitteringen vil Philips nok gerne se, men da din skærm er produceret
for 2 år siden, så kan den jo ikke være 3 år gammel og det burde
derfor ikke være strengt nødvendigt. Snak med dem. De er vældigt
flinke.

mvh Madsen