|
| Lidt om TELE2 :o) Fra : Jesper Laursen |
Dato : 16-10-03 17:24 |
|
Hej !
Her er lidt mere info omkring TELE2
og deres fremragende måde at drive forretning på
Man fatter simpelthen ikke at sådanne firma'er kan
få lov til, at blive ved med at køre en "legal" forretning.
Der må da snart gøres noget !!!
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=222872
Hilsen
Jesper ( En glad TDC kunde )
!!! Slet ordet FJERN i min e-mail adresse
ellers vil jeg ikke kunne modtage mails fra jer !!!
| |
Andreas Falck (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 16-10-03 17:40 |
| | |
Sally (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Sally |
Dato : 16-10-03 17:43 |
|
"Andreas Falck" <andreas.falck.sletspam@jyde.invalid> wrote in message
news:GSzjb.3378$fr7.1905@news.get2net.dk...
> > http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=222872
>
> Ja, dette var jo meget ensidigt og tendentiøst, og derfor ikke
> dækkende over den virkelige reelle verden, hvor der rent faktisk er
> mange der får langt mere end de betaler for (undertegnede f.eks.), og
> som også har fået alt som lovet, alle terminer overholdt, og fin og
> kompetent service, support og vejledning.
Hej!!
Det er synd for jesper men synes de glemmer at der er mange tilfredse kunder
også.
jeg er en af dem. min 1mbit linje kører fint og bortset fra lidt forsinkelse
på oprettelsen har der intet været.
sally
| |
Claus O (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Claus O |
Dato : 16-10-03 17:51 |
|
"Andreas Falck" <andreas.falck.sletspam@jyde.invalid> wrote
> mange der får langt mere end de betaler for (undertegnede f.eks.), og
> som også har fået alt som lovet, alle terminer overholdt, og fin og
> kompetent service, support og vejledning.
DET har "vi" da ALDRIG hørt før!
Fortæl - fortæl........
| |
Rene Larsen (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Rene Larsen |
Dato : 16-10-03 18:13 |
|
> DET har "vi" da ALDRIG hørt før!
> Fortæl - fortæl........
Jeg har et par venner som også har fået tele2 adsl og jeg har prøvet at lave
lidt hastigheds test både ud og ind ád TELE2´s net.. og jeg har ikke fundet
nogle problemer med deres linje.
Som hovede regel skal der 10 Tilfredse kunder til at overdøve 1 utilfreds
kunde
Så hvis 100 mennesker brokker sig så skal der 1000 tilfredsekunder til at
råde bod på deres utilfredhed...
Sådan for at give folk et overblik over hvor lidt der skal til for
utilfredse folk at brokke sig.
Mvh
Rene
P.S Jeg gider ikke tage de store diskussioner op omkring dette... face it
der er også tilfredse kunder ved TELE2, de snakker bare ikke herinde i NG de
sidder og bruger deres linje fornuftigt.!
| |
No1 (16-10-2003)
| Kommentar Fra : No1 |
Dato : 16-10-03 18:59 |
|
> Jeg har et par venner som også har fået tele2 adsl og jeg har prøvet at lave
> lidt hastigheds test både ud og ind ád TELE2´s net.. og jeg har ikke fundet
> nogle problemer med deres linje.
Blev linjen leveret til tiden? Konverterede du fra TDC? Hvilken central
er du tilsluttet (eller i hvilket område bor du)?
| |
Rene Larsen (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Rene Larsen |
Dato : 16-10-03 20:13 |
|
>
> Blev linjen leveret til tiden? Konverterede du fra TDC? Hvilken central
> er du tilsluttet (eller i hvilket område bor du)?
Yep konventeret fra TDC
Område Nordjylland tæt på aalborg.
Linje leveret til tiden...
------------------------------------
Min ven bor på sjælland.........
Han er også konventeret fra TDC og gik fint leveret til tiden.
Område nord sjælland
Leveret til tiden...
----------------------------------
Face it det er kun folk som brokker sig over tele2 som sidder herinde..
ingen posetive kommentarer sidder herinde, og spilder deres tid.
ups lige bortset fra mig
Smutter men det er ganske underholdende at se på folks brokkende....
Rene
| |
Andreas Falck (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 16-10-03 22:39 |
| | |
Calle. (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 17-10-03 04:51 |
|
Andreas Falck wrote:
> og jeg bor i Kgs. Lyngby lidt nord for København
>
> Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
Mojn og Tynne forbinder jeg normalt ikke med Kgs. Lyngby
--
Calle
| |
Andreas Falck (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 17-10-03 12:21 |
| | |
Calle. (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 17-10-03 14:31 |
|
Andreas Falck wrote:
> Calle. Fake@Fake.Fake skrev dette:
> Men jeg er altså stadig Synnejyde og kommer FRA Tynne
>
> Og er iøvrigt i fuld gang med at købe hus i Synnejylland!
>
Så er du sku da en meget fornuftig mand
--
Calle
| |
Andreas Falck (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 17-10-03 16:30 |
| | |
rackbox (20-10-2003)
| Kommentar Fra : rackbox |
Dato : 20-10-03 21:36 |
|
"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:bmmi9u$jpc$1
@sunsite.dk:
> "Andreas Falck" <andreas.falck.sletspam@jyde.invalid> wrote
>
>> mange der får langt mere end de betaler for (undertegnede f.eks.), og
>> som også har fået alt som lovet, alle terminer overholdt, og fin og
>> kompetent service, support og vejledning.
>
> DET har "vi" da ALDRIG hørt før!
> Fortæl - fortæl........
>
>
>
Hvordan får man fat i Niclas Palmstierna? Jeg kan ikke komme videre end til
kundeservice, der nægter at stille mig videre...
| |
Claus O (21-10-2003)
| Kommentar Fra : Claus O |
Dato : 21-10-03 10:23 |
|
"rackbox" <x@x.com> wrote
> Hvordan får man fat i Niclas Palmstierna?
Det lyder som "noget fra Grækenland"......
Så prøv oplysningen i Grækenland!
-
-
-
-
-
(sorry - tror det bliver svært hvis du ikke
gør det igennem Ekstra-Bladet el.lign)
| |
Bernhard Ege (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Bernhard Ege |
Dato : 16-10-03 17:43 |
|
"Jesper Laursen" <jesperFJERN@laursen.mail.dk> wrote in message
news:3f8ec60f$0$54867$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Her er lidt mere info omkring TELE2
> og deres fremragende måde at drive forretning på
>
> Man fatter simpelthen ikke at sådanne firma'er kan
> få lov til, at blive ved med at køre en "legal" forretning.
>
> Der må da snart gøres noget !!!
>
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=222872
>
> Hilsen
>
> Jesper ( En glad TDC kunde )
Bah. Så der er kludder i regningssystemet. det er da et problem der kan
løses omend at skulle ringe så mange gange er lidt i overkanten.
Men TDC har dog aldrig nogensinde haft problemer (ironi) og aldrig været
på forsiden af ekstrabladet på trods af det er et meget gammel firma.
Bernhard (En glad Tele2 kunde)
| |
Uffe S. Callesen (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Uffe S. Callesen |
Dato : 17-10-03 08:37 |
|
Jeg bestilte for 4 måneder siden 7 ADSL forbindelser hos Tele2 - ÉN blev
leveret til tiden for 2 måneder siden - de andre blev leveret i forgårs. De
blev så fejlmedlt i går da der ingen DSL forbindelse er på nogen af dem
(Alle konverteret fra TDC).
Det uhyggelige er at det er TDC der står for alt det tekniske - og jeg
mistænker i høj grad dem for at have del i problemerne.
>>> Jesper Laursen<jesperFJERN@laursen.mail.dk> 16-10-2003 18:23:45 >>>
Hej !
Her er lidt mere info omkring TELE2
og deres fremragende måde at drive forretning på
Man fatter simpelthen ikke at sådanne firma'er kan
få lov til, at blive ved med at køre en "legal" forretning.
Der må da snart gøres noget !!!
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=222872
Hilsen
Jesper ( En glad TDC kunde )
!!! Slet ordet FJERN i min e-mail adresse
ellers vil jeg ikke kunne modtage mails fra jer !!!
| |
Calle. (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 17-10-03 11:38 |
|
Uffe S. Callesen wrote:
> Jeg bestilte for 4 måneder siden 7 ADSL forbindelser hos Tele2 - ÉN
> blev leveret til tiden for 2 måneder siden - de andre blev leveret i
> forgårs. De blev så fejlmedlt i går da der ingen DSL forbindelse er
> på nogen af dem (Alle konverteret fra TDC).
>
> Det uhyggelige er at det er TDC der står for alt det tekniske - og jeg
> mistænker i høj grad dem for at have del i problemerne.
>
Det gør de også, hos mig havde de sat mig på en langsom opasia server, der
gik en måned, inden TDC fandt sin egen fejl. TDC beklagede sig med, at den
PC som deres opkobliger var registreret på var nede, så de havde sat den til
hvor de mente var rigtigt.
--
Calle
| |
|
|