Plæneklipper ?
Fra : Torben

Dato : 16-10-03 07:17

Hej Gruppe,

burde det ikke være et gunstigt tidspunkt at købe ny plæneklipper ?

Det troede jeg, men jer ser ikke ret mange tilbudsaviser med plæneklippere
;-(

Hvad siger i andre: Hvornår skal jeg købe, og har i set nogle knald-tilbud
for tiden ?

Mvh & på forhånd tak
Torben

Fra : Pia J

Dato : 16-10-03 08:57

> Det troede jeg, men jer ser ikke ret mange tilbudsaviser med plæneklippere

I det år jeg har kigget på den slags, synes jeg tilbuddene kommer op til den
sæson hvor tingene skal bruges. Om de så er kunstigt sat op først og
derefter sat ned aner jeg ikke - men fx så jeg masser af motorsave omkring
det tidspunkt man køber brænde til selvskovning - men da vores leverance af
stammer var næsten 2 mdr. forsinket og saven kort efter brændte sammen, så
var der selvfølgelig ikke tilbud på nogen.

Til gengæld kan det være du er heldig hvis du går ned i byggemarkedet eller
steder hvor de reparerer den slags maskiner, at de har en enkelt stående de
gerne vil af med - fx fik vi tilbudt en næsten ny selvkørende til halv pris
fordi den havde fået repareret en enkelt del. Og sidste uge havde Byggekram
en elektrisk rotorklipper sat ned fra 999 til 98 - den manglede opsamleren
og havde stået i udstillingen.

:Pia

Fra : Ivar

Dato : 16-10-03 14:15

Torben skrev:

> burde det ikke være et gunstigt tidspunkt at købe ny plæneklipper ?

Jeg skulle for nogle år siden købe en plæneklipper på denne
årstid. Udvalget var næsten lig nul. Byggemarkeder er vant til at
have sæson-varer, så de sætter blot plæneklipperne på lager.

Ivar

Fra : Torben

Dato : 17-10-03 07:26

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in message

Hej,

jeg tror nok at jeg gjorde et godt køb i det lokale byggemarked.

Jeg købte en Park LUX 51 TR/B m. 6HK motor til 2.500.-

mvh
Torben