S: Virksomhed
Fra : Jørgensen

Dato : 11-04-01 13:55

En af Danmarks mest populære mobiltelefon services sælges.

Forventet omsætning 2002 kr. 8 mio.

Pris kr. 1.6 mio. + moms

Kun seriøse henvendelser

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 11-04-01 15:51

On Wed, 11 Apr 2001 14:54:37 +0200, Jørgensen wrote in dk.erhverv
<9b1k8c$1jsm$1@news.cybercity.dk>:

>En af Danmarks mest populære mobiltelefon services sælges.

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Kim Jacobsen

Dato : 12-04-01 11:44

Ja så kan man jo spørge sig selv hvor seriøs det er, at sætte en virksomhed
til salg via nyhedsgrupper.
Det er nok ikke lige det rette publikum man tildrager sin opmærksomhed her.

MVH.
Kim Jacobsen

Fra : Tien Cao

Dato : 19-04-01 13:41

Kim Jacobsen <mail@kimjacobsen.dk> wrote in message
> [...]
virksomhed
> til salg via nyhedsgrupper.
> Det er nok ikke lige det rette publikum man tildrager sin opmærksomhed

Ja og der står ikke noget om hvor stort overskud er, så det må være et af de
der IT firma som har et sort hul eller også skulle man købe det for at få et
skattemæssig underskud. Det betyder at underskuddet er større end 1,6 mio.
så.

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 23-04-01 23:16

Jeg ønsker ikke at være hellig - men når Svend har sendt "standard svar",
bør vi vel stoppe med besvarelser.
Indlægget er uønsket, og yderligere svar er kun til gavn for den, der har
lagt spørgsmålet ind.

Eller har jeg misforstået noget?

Mvh. Jørgen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 23-04-01 23:39

Nej.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-06-01 09:07

Hej Jørgensen,

Jeg har en større portal, som kunne have noget synergi i forhold til din
virksomhed. Er det muligt at du kan fortælle lidt mere om projektet?

Mvh. Michael.

--
Regards,

Michael Zedeler.