Bukser - hvor og hvilke?
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-10-03 19:18

Jeg kører eu45 med en del lange og lige ud strækninger (60-70 km/t ...
ehem) og det begynder at blive lidt koldt nu.
Ikke jakke mæssigt - der er der ingen problemer der med vind eller
kulde.

Men på benene ... god dammit. Det er sgu' koldt nu
Jeg benytter alm. bukser med regnbukser uden på for at tage den værste
vind, men når temperaturen når de ca. 0 grader begyndet det at knibe.

Jeg vil gerne køre så længe det ikke er glat og den slags, så jeg er på
udkig efter et par gode overtræksbukser.

Jeg har kig på følgende:
http://www.mconline.dk/vare.php?ma=3&mo=68&col=137#
(ser fine ud)

http://www.thansen.dk/products.asp?c=175946845&n=956402197#xy
(model "Motorbukser Cordura", intet billede)

Findes der andet på markedet som kan anbefales til eu45 brug?
Eneste krav er at det skal være overtræksbukser, og at man helst skal
kunne tage dem af/på uden at tage sko af.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Hekto

Dato : 14-10-03 20:10

In article <z4Xib.4027$bi6.2991@news.get2net.dk>, Fischer & Døssing
says...
> Jeg vil gerne køre så længe det ikke er glat og den slags, så jeg er på
> udkig efter et par gode overtræksbukser.

www.louis.de

Godt og billigt.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-10-03 20:23

Hekto (bs@MAPSONhekto.dk) skrev:

> In article <z4Xib.4027$bi6.2991@news.get2net.dk>, Fischer & Døssing
> says...
>>
> www.louis.de
>
> Godt og billigt.

Mit tysk er elendigt.
Jeg kan ikke umiddelbart finde ret mange bukser, og da slet ikke
billige.

Fra : Hekto

Dato : 14-10-03 20:53

In article <J1Yib.4046$X%6.3996@news.get2net.dk>, Fischer & Døssing
says...
> Mit tysk er elendigt.
> Jeg kan ikke umiddelbart finde ret mange bukser, og da slet ikke
> billige.

Hosen ... Textilhosen ... stofbukser.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-10-03 20:57

Hekto (bs@MAPSONhekto.dk) skrev:

> In article <J1Yib.4046$X%6.3996@news.get2net.dk>, Fischer & Døssing
> says...
>>
> Hosen ... Textilhosen ... stofbukser.

Ja, dem fandt jeg.
Men da ikke specielt billigt.

Fra : Hekto

Dato : 14-10-03 21:19

In article <mxYib.4352$%z7.1263@news.get2net.dk>, Fischer & Døssing
says...
> Ja, dem fandt jeg.
> Men da ikke specielt billigt.

Nå, det ved jeg nu ikke. De har da bukser fra omkring 40 Euro.
Det er da billigt. Ihvertfald når du finder ud af prisen herhjemme!
=

Prøv under angebote og restposten.

Fra : Gert kristensen

Dato : 15-10-03 17:52

hej jeg har købt en skidragt og handsker af mærket alpine i bilka og jeg
fryser ikke .. det var bare mit bud

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-10-03 17:57

Gert kristensen fjern (Gert@post7.tele.dk) skrev:

> hej jeg har købt en skidragt og handsker af mærket alpine i bilka
> og jeg fryser ikke .. det var bare mit bud

Men det er vel næppe vandtæt?

Foreløbig er mine ideer ikke ændrede ift. oprindelig tråd.

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 15-10-03 21:55

> Men det er vel næppe vandtæt?
>
> Foreløbig er mine ideer ikke ændrede ift. oprindelig tråd.

Nej de er ikke vandtætte, men hvis du ser statistisk på det er det meget
sjældent man kører i regnvejr. Selv om vinteren. Jeg har selv de nævnte
bukser og er da blevet gennemblødt et par gange. Men det holdt op imod
prisen, så overlever jeg nok

Det skal da også lige nævnes at Bilka på et tidspunkt havde rigtigt MC tøj
til salg. Prisen lå vist på lige knap 2K for et sæt der så meget fornuftigt
ud. Jeg så det i forsommeren, men har dog ikke set det siden. Men det kan
være at de kan skaffe det.

/Thomas