Genbrugs materialer
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 14-10-03 13:13

Hejsa!

Jeg ved at man nogle steder kan få eller købe meget billigt genbrugs
materialer når der f.eks. er revet et hus/bygning ned, men jeg har ingen
anelse om hvor (på sjælland/lolland falster) der er sådanne steder, er der
nogen der skulle sidde inde med denne viden, jeg skal specielt bruge vinduer
og gerne rimelig store.

Mvh
H.Hvidberg
------
www.toyota-forum.dk

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 14-10-03 13:23

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> anelse om hvor (på sjælland/lolland falster) der er sådanne steder, er der
> nogen der skulle sidde inde med denne viden, jeg skal specielt bruge

Der ligger sådan et sted i køge, på københavnsvej. Lige ved en limfabrik.
Kan ikke huske nummeret. Hedder noget med "LMN" eller i den stil. Kan lige
prøve at finde ud af det, hvis ikke andre har svaret.

Men altså, det er ikke _meget_ billigt, men man sparer da en del i forhold
til nypriser og mankan forhandle lidt. Jeg kender ingen steder hvor man bare
kan få, for hvad skulle virksomheden så leve af. Det koster jo penge, at
skulle rive ned og fragte rundt. Men se det sådan her, at hvis du bygger dit
hus af genbrugsmaterialer, så har du hjulpet miljøet og det er vel lige så
værdifuldt, som at spare mange penge.

> Mvh
> H.Hvidberg

Nicolai

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 14-10-03 13:57

Nicolai Larsen wrote:

> [...]
> limfabrik. Kan ikke huske nummeret. Hedder noget med "LMN" eller i
> den stil. Kan lige prøve at finde ud af det, hvis ikke andre har

http://www.lmm-genbrug.dk/

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 14-10-03 14:13