Hej Ystroem
Kig lige her :
http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=734
Den forklarer meget godt hvordan man oplever det....
Siden har desuden et forum til diskussion af ovennævnte sager
On Wed, 22 Oct 2003 22:40:39 +0200, "Ystroem" <ystroem@tele2adsl.dk>
wrote:
>Hej Thomas
>
>Jeg har selv tele2adsl nu, skiftede fra TDC. Jeg bestilte i starten af juni
>måned, og fik lovet at inden for 4 uger ville jeg få min linie konverteret.
>Da jeg så fik opsigelses papirer fra TDC med dato på hvornår min TDC ophørte
>og intet havde fået fra Tele2, kontaktede jeg dem og hørte hvordan og
>hvorledes. Men de kunne ik svare mig på en skid.
>Så fik jeg et brev fra tele2 ca.2 uger senere hvor der stod at det brev fra
>TDC skulle vi se bort fra og så fik jeg en konverterings dato. Men den kunne
>jeg så heller ik regne med, da der ikke var sket en skid den da de havde
>sagt jeg skulle have den.
>Langt om længe efter mange klager osv. fik jeg så min linie op og køre, og
>siden den dag har jeg min. 1 gang om ugen hvis ik mere være offline pga.
>deres latterlige ustabile servere. De retter og gør ved, men når man ringer
>og spørger hvorfor man er offline så kan de ik sige en skid andet end at de
>arbejder på sagen.
>Efter tilstrækkeligt af disse opkald bliver man godt irriteret, og derfor
>bliver mere grov i munden og forlanger at tale med deres overordnede, som
>jeg fik at vide de så ik kendte. Meget godt klaret. Og nu er det gået alt
>for vidt, jeg blev totalt pissed da jeg så ekstra bladet med ham der havde
>probs med tele2 osv. Ham der har lavet
www.tele2asdl.dk , og så har mig og
>mange af mine venner belsuttet os til at støder vi på nogen der overvejer at
>skifte til tele2, ville vi fraråde dem det, da det er kortest sagt spild af
>penge.
>Så ja jeg vil ik anbefale tele2 til dig med mindre du vil vente lang tid på
>at få det op og køre, plus være offline 40% af tiden.
>Så vil du smide penge ud af vinduet til tele2 og snakke med deres Kunde
>"forvirring" istedet for at vælge et selskab der kan levere seriøs
>kundeservice, så er det op til dig.
>Men nu har du osse min mening og jeg er sikker på der er mange der har
>sammen mening om tele2 som jeg har, at de er nogle løgnagtige svin for at
>sige det mildt.
>
>MVh.
>Brian Ystrøm
>"Thomas Svenstrup" <m@mm.dk> skrev i en meddelelse
>news:bmf32d$2ov1$1@news.cybercity.dk...
>> Hej,
>>
>> Jeg har læst en del tråde om folk, der har haft (store) problemer
>> med TELE2. Langt størstedelen af dem der har haft problemer
>> synes dog at være folk, som har "konverteret" fra TDC eller anden
>> udbyder til TELE2, hvor der er opstået problemer under overførslen
>> af forbindelsen fra gamle udbyder til TELE2.
>>
>> Jeg står og skal til at flytte, og har i den forbindelse overvejet at
>> skifte min meget pålidelige CyberCity linje (på nuværende adresse)
>> til en TELE2 løsning på min nye adresse. Der har ikke været ADSL
>> installeret på den nye adresse.
>>
>> Jeg kunne godt tænke mig at hører, hvad folks erfaringer er med
>> TELE2, når det drejer sig om førstegangs installationer. Er problemerne
>> de samme? Hvad er den typiske leveringstid?
>>
>>
>> Med venlig hilsen,
>> Thomas Svenstrup
>>
>>
>