Start problemmer !!
Fra : Tobias Klint

Dato : 13-10-03 19:31

Jeg står med en Gilera Stalker der kun vil starte 1 ud af 500 gange. Jeg har
fået at vide, at tændrøret ikke giver ordentlig gnist, så derfor vil den
ikke starte..... kan det passe ? Kan det være at det "bare" er tændspolen
der skal skiftes ? Scooteren har muligvist fået lidt vand omkring tændrøret,
da der mangler den lille klap der normalt sidder foran tændrøret

--
Hilsen
Tobias

Tjek www.kehusband.tk
eller tjek www.scooterhoved.tk

Fra : KubikH

Dato : 13-10-03 19:45

Hej igen Tobias
Nu kender jeg ikke lige en Stalker MEN:
Først: check tændrøret.
2: Hvis det er en tændrørshætte der er skruet på, klip 5 mm. af kablet, og
lån en anden tændrørshætte til at prøve med.
3: Er tændkablet ikke støbt fast i tændspolen, så pil det af og kig på
enden, evt. klip 5 mm af, og skru det på igen
Så først roder du med tændspoler mm.
(sådan nogle kabler der er skruet / stukket i, bliver løse og forkuller i
enden, det giver en meget stor modstand)
Mvh.
Niels

Fra : Tobias Klint

Dato : 13-10-03 20:01

Okay det vil jge lige pøve i morgen så...
du høre fra mig