Skærme
Fijala 3554
Når skærmen kun har DVI
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 13-10-03 19:32

Har kig på et par skærme, hvor der _kun_ er DVI-stik.
Nu er det bare sådan, at vi gerne ville kunne bruge den ene til en
bærbar, der kun har almindeligt analogt stik. Kan det på nogen måde
lave sig gøre (med en converter eller noget)?

--
M.v.h.
Lene Skov Mikkelsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-10-03 19:42

http://sandberg.bmp.dk/worldwide/prod.asp?prod=504-08

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-10-03 19:44

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> http://sandberg.bmp.dk/worldwide/prod.asp?prod=504-08

Ups.
http://sandberg.bmp.dk/worldwide/prod.asp?prod=502-93

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 13-10-03 20:19

> http://sandberg.bmp.dk/worldwide/prod.asp?prod=502-93

Tak, men jeg tror desværre ikke der er indbygget converter. Det er et par
gamle Apple-skærme.

--
M.v.h.
Lene Skov Mikkelsen

Fra : KT

Dato : 19-10-03 23:11

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> wrote in message

> Tak, men jeg tror desværre ikke der er indbygget converter. Det er et par
> gamle Apple-skærme.

Der står: "Det forudsættes at DVI skærmen har en analog converter indbygget"
Så der er ikke indbygget converter i stikket.