Hvad tjener man ved at gå med post?
Fra : Levian Cena Larsen

Dato : 13-10-03 18:36

Hvad tjener man ca. som > 18 år postsorterer om natten på et postcenter?

Hvad tjener man som lørdagsafløser på en postrute?

På forhånd tak for svar

Mvh
Levian

Fra : Amager Demo

Dato : 13-10-03 22:25

"Levian Cena Larsen" <leviathania@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad tjener man ca. som > 18 år postsorterer om natten på et postcenter?
>
> Hvad tjener man som lørdagsafløser på en postrute?

> [...]

Prøv at kigge på PostDanmarks hjemmeside: www.post.dk, klik på ledige jobs.

Det er nemlig forskelligt alt efter hvor i landet man er beskæftiget, samt
efter hvilke kvalifikationer man har. PostDK benytter sig nemlig af NyLøn.

Mvh
Niels Christoffersen

P.S. Ca 100.- / timen EXCL tillæg.

Fra : Stefan

Dato : 18-10-03 02:45

"Levian Cena Larsen" <leviathania@hotmail.com> wrote in news:3f8ae258$0
$29401$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvad tjener man som lørdagsafløser på en postrute?

Hvis man gør som Lørdagsafløsere plejer at gøre, nemlig at smide folks post
foran hoveddøren eller lade den side i brevsprækken så alle kan snuppe den
- så kan man tjene en røvfuld og en politisag for overtrædelse af
straffeloven.
Jeg er så træt af Lørdagsafløsere, at jeg er ved at træne en hund til at
æde dem, når de ikke afleverer posten som de skal