DUMT spørgsmål, men hjælp?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 13-10-03 17:12

Er så uheldig at ha' punkteret på bagdækket på min PGO Hot50 '02 - og bliver
nu helt i tvivl om man kunne være så uheldig at bagdækket på en sådan
(130/90-10) er tubeless - eller om jeg bare kan forvente at se en slange,
der lige skal smides en lap på?

// Troels

Fra : Henning Lund

Dato : 13-10-03 18:09

Troels [around 9000] skrev:
> [...]
> en sådan (130/90-10) er tubeless - eller om jeg bare kan forvente at
> se en slange, der lige skal smides en lap på?

Slangeløs hehe

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 10:30

Kan en dækpilot ikke klare den? Noget lettere og billigere hvis det
virker...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-03 09:54

Lasse Skyum wrote:
> Kan en dækpilot ikke klare den? Noget lettere og billigere hvis det
> virker...

Det virker glimrende med dækpilot på min "knallert" ihvertfald ...
har brugt det et par gange ..

(senest, fordi fælgen åbentbart ikke kan holde 100% tæt op mod dækket)

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 14-10-03 16:10

> Det virker glimrende med dækpilot på min "knallert" ihvertfald ...
> har brugt det et par gange ..
>
> (senest, fordi fælgen åbentbart ikke kan holde 100% tæt op mod dækket)
>
> // Hans

Hmm
En slange koster altså kun 50,-
Kan man få en Dækpilot for det ?
Mvh
Jess

Fra : Calle.

Dato : 14-10-03 16:12

Jess Mathiasen wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm
> En slange koster altså kun 50,-
> Kan man få en Dækpilot for det ?

Ja, du behover jo ikke købe den store til et knallertdæk
Samtidig er tid jo også penge

--
Calle

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-03 18:50

Jess Mathiasen wrote:
> En slange koster altså kun 50,-
> Kan man få en Dækpilot for det ?

Det går vist lige ... men da min "knallert" er en RD350 med en
topfart på 180, og mit dæk er til slangeløst, tør jeg godt nok
ikke køre med slange i ...

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)